Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej , obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej, do przepompowni przeciwpowodziowych w rejonie rzeki Wisły , woj.lubelskie .

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 20-027 Lublin, ul. Karłowicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 081 5321257
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Karłowicza 4 4
    20-027 Lublin, woj. lubelskie, fax. 081 5321257
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej , obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej, do przepompowni przeciwpowodziowych w rejonie rzeki Wisły , woj.lubelskie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawę energii elektrycznej , obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do przepompowni przeciwpowodziowych w rejonie rzeki Wisły , na terenie woj.lubelskiego. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. ( Dz. U. nr 89 z 2006r. , poz.625 ze zm. ) , przepisach wykonawczych do tej ustawy , a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. nr 93 poz. 623), , Taryfie dla Energii Elektrycznej Sprzedawcy, Taryfie dla Usług Dystrybucji Energii Elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, Instrukcji Ruchu i eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawnych. Przedmiot zamówienia będzie obejmował : - dostawę energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi parametrami jakościowymi energii elektrycznej ustalonymi w ustawie Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. , a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego ( Dz. U. nr 93 poz. 623). - instalację i wymianę na własny koszt układu pomiarowo-rozliczeniowego ( jeśli będzie to wymagane ze względów technicznych ). Charakterystykę elektroenergetyczną przedmiotu zamówienia przedstawiono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Odstępuje się od ustanawiania wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną , wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki . 2 .Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym posiadają aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego. 3 .Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez wykonawców. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . 2. Koncesja na obrót energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki .( W przypadku oferty składanej wspólnie, warunek powyższy musi spełniać min. 1 z Wykonawców). 3. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze , na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego ( W przypadku oferty składanej wspólnie, warunek powyższy musi spełniać min. 1 z Wykonawców). 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wymagania dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej , zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605 z późn. zmianami ):

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach