Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Okuniewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 811 012 , fax. 226 811 073
- Data zamieszczenia: 2020-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej
ul. Okuniewska 1
05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
tel. 226 811 012, fax. 226 811 073
REGON: 11561862000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.witpis.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby WITPiS - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby WITPiS”. kod CPV 09310000-5 elektryczność 65310000-9 przesył energii elektrycznej 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej w Sulejówku w okresie 12 miesięcy począwszy od daty rozpoczęcia przez Wykonawcę dostarczania (sprzedaży i dystrybucji) energii elektrycznej do Zamawiającego. 1)Przedmiot zamówienia obejmuje jedno miejsce poboru dla zasilania budynków Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej. 2)Szacowany wolumen zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy wynosi 680 tys. kWh. 3)Wskazane wyżej zużycie ma jedynie charakter orientacyjny, służący obliczeniu szacunkowej wartości zamówienia i porównania ofert. Nie stanowi ono zobowiązania dla Zamawiającego do zakupu energii w podanej ilości i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy (o wynagrodzenie ani odszkodowawczych) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego szacowanego zużycia energii. Rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia, to jest bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających ze złożonej oferty Wykonawcy. 4)Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt Istotnych postanowień umowy (wzór umowy), stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 5)Opis przedmiotu zamówienia, zawierający także wykaz punktów poboru oraz obiektów Zamawiającego, do których energia ma być dostarczana, stanowi w załączniku nr 10 do SIWZ). 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. 6.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na wykonanie zamówienia. 9.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia dokonywane będą w walucie polskiej (PLN). 10.Zamawiający na żądanie Wykonawcy zapewni możliwość zapoznania się z miejscem lokalizacji punktu poboru energii elektrycznej. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej terenu robót wyłącznie w obecności przedstawiciela Zamawiającego codziennie w godz. 8.00-14.00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dnia 24 grudnia 2020 r. oraz dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity w Dz.U. z 2015 r., poz. 90, ze zm.). Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie z Andrzejem Pyziem pod numerem telefonu 261 811 222. 11.Zamawiający jest stroną obowiązującej umowy kompleksowej, na podstawie której dotychczas kupował i pobierał energię elektryczną. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę kompleksową w wyniku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, doprowadził w imieniu Zamawiającego do skutecznego rozwiązania umowy kompleksowej z dotychczasowym sprzedawcą (to jest wypowiedział ją lub rozwiązał za porozumieniem stron), na podstawie pełnomocnictwa od Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 2)Spełniają warunki określone w postępowaniu. spełniają warunki określone w postępowaniu. 2.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1)w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie: a)koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa URE, aktualnej i ważnej w całym okresie, na jaki ma być zawarta umowa z Zamawiającym zgodnie z Rozdziałem V ust. 1 SIWZ; oraz b)umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego, obowiązującej w całym okresie, na jaki ma być zawarta umowa z Zamawiającym zgodnie z Rozdziałem V ust. 1 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ciechanowa
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa energii elektrycznej dla Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Radomiu w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2024-01-21 - na dostawę energii elektrycznej na potrzeby IBSPAN w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2023-12-12 - Kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej dla czasowego lodowiska zlokalizowanego na Rynku Starego Miasta 40 .
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa energii elektrycznej do Zakładu Karnego w Żytkowicach oraz Oddziału Zewnętrznego w Pionkach
Dodano: 2023-08-29 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Słowiczej 32
Dodano: 2023-08-25 - „Dostawa energii elektrycznej ..."
Dodano: 2023-08-24 - „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego na słupach będących własnością Gminy Glinojeck i obiektów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck oraz na potrzeby oświetlenia obiektów ..."
Dodano: 2023-08-24