Przetargi.pl
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUG JEJ PRZESYŁU DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE

Starostwo Powiatowe w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6490742 , fax. 089 6496600
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Iławie
    ul. Gen. Wł. Andersa 2a 2a
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6490742, fax. 089 6496600
    REGON: 51075081200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ilawa-sp.bip.wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ŚWIADCZENIE USŁUG JEJ PRZESYŁU DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W IŁAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług jej przesyłu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Iławie zlokalizowanego przy ul. Gen. Wł. Andersa 2a; 14-200 Iława. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze Standardami Obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - ENERGA-OPERATOR S.A. z/s w Gdańsku - do którego sieci podłączone są budynki Zamawiającego. Zamawiający udziela zamówienia na usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 pkt. 30 ustawy Prawo energetyczne, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy. Podstawowe dane o przedmiocie zamówienia: 1. Grupa przyłączeniowa - IV, grupa taryfowa - C21. 2. Napięcie zasilające - 400/230 3. Ilość przyłączy (kabli zasilających) - YAKY 4 x 150 mm2 4. Średnie zużycie energii miesięczne (w okresie od 01.01.2008r. do 31.21.2008r.) - 12236 kWh. Roczne zużycie energii w roku 2008 wynosiło - 146827 kWh 5. Średnia miesięczna wartość mocy pobieranej w 2008r. - 62 kW. Zapotrzebowanie na moc w rozbiciu na poszczególne miesiące w roku 2008 oraz zużycie prądu w tych miesiącach. MIESIĄC ZUŻYCIE ENERGII FAKTYCZNA, POBRANA MOC WYMAGANA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO MOC UMOWNA NA OKRES UMOWY Styczeń 17 182 kWh 70 kW 75 kW Luty 14 101 kWh 65 kW Marzec 12 938 kWh 69 kW Kwiecień 11 617 kWh 60 kW 60 kW Maj 11 899 kWh 49 kW Czerwiec 10 961 kWh 50 kW Lipiec 12 789 kWh 49 kW Sierpień 12 262 kWh 53 kW Wrzesień 12 117 kWh 72 kW Październik 18 249 kWh 66 kW 75 kW Listopad 15 375 kWh 66 kW Grudzień 15 586 kWh 73 kW Cena za jednostkę energii będzie stała podczas trwania umowy. Cena za usługi dystrybucyjne może ulec zmianie zgodnie z aktualnie obowiązującymi taryfami dystrybutora (zatwierdzonymi przez URE), na podstawie art. 47 ust. 1 Prawa Energetycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1. W zakresie warunku wskazanego w pkt 1.1. i pkt. 1.2 SIWZ Wykonawca przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna kserokopia decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.3. SIWZ ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. niniejszej SIWZ. 2.3. W zakresie warunku wskazanego w pkt 1.3. Wykonawca musi wykazać, iż nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone powyżej wymagania. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Uwaga! Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. OŚWIADCZENIA: 1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego; 1.2. DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w części 5. SIWZ: 1.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna kserokopia decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 1.2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.3. aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 1.2.4. oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci podłączone są budynki Zamawiającego 1.2.5. Cennik pozostałych usług i opłat. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. zamiast dokumentu określonego w pkt 1.2.1. i 1.2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.2. W przypadku o którym mowa w pkt. 3.1., zgodnie z art. 23 ust. 2 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do: a) reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo b) reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.4. Treść pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie mogłaby identyfikować wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także wskazywać jakiego postępowania dotyczy, nadto musi wskazywać ustanowionego pełnomocnika oraz określać zakres umocowania pełnomocnika. W przypadku, gdy pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udzieli dalszego pełnomocnictwa, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich wykonawców ustanawiających pełnomocnika. 3.5. Załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 3.6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. 3.7. Wykonawcy składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.8. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3.9. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców: a) każdy Wykonawca składa dokumenty wskazane w 1.2.1. i 1.2.2. części 6. SIWZ. b) oferta, składane dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez każdego z wykonawców lub ustanowionego pełnomocnika; c) wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo dokładnie określające zakres umocowana pełnomocnika. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej tekst bądź inny znak graficzny i podpisane przez Wykonawcę lub osobę do tego upoważnioną. Podpis powinien być czytelny (imię i nazwisko), w przypadku parafowania strony należy przystawić pieczątkę imienną. Pełnomocnictwo za zgodność z oryginałem poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach