Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Kluczewsko oraz jej jednostek organizacyjnych.

Gmina Kluczewsko ogłasza przetarg

  • Adres: 29-120 Kluczewsko, Spółdzielcza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 447814246 , fax. 447814224
  • Data zamieszczenia: 2021-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczewsko
    Spółdzielcza 12
    29-120 Kluczewsko, woj. świętokrzyskie
    tel. 447814246, fax. 447814224
    REGON: 59064805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kluczewsko.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Kluczewsko oraz jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy energii elektrycznej oraz świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Kluczewsko oraz jej jednostek organizacyjnych wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne w okresie od dnia 01.01.2021 roku do dnia 31.12.2021 roku, z zastrzeżeniem pkt 3.12 SIWZ. 1.2. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021r., do 31.12.2021r., wynosi 1 476 940,4 kWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 1.3. Faktury będą wystawiane na NABYWCĘ: Gminę Kluczewsko oraz PŁATNIKA: tj.: w przypadku jednostek będzie to dana jednostka organizacyjna Zamawiającego. 1) Gmina Kluczewsko; 2) Zespół Przedszkolno-Szkolny w Kluczewsku; 3) Zespół Przedszkolno-Szkolny w Dobromierzu; 4) Zespół Przedszkolno-Szkolny w Komornikach; 5) Komunalny Usługowy Zakład Gospodarczy w Kluczewsku; 1.3. Szczegółowy wykaz obiektów PPE zawierający informacje o lokalizacji, nr PPE, szacunkowe roczne zapotrzebowanie na energię, umowny przydział mocy, taryfę, obecnego dostawcę energii oraz czas obowiązywania umowy stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.4. Podane prognozowane zużycia energii elektrycznej są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Nie stanowią one dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rzeczywiste zużycie wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 1.5. Dostarczanie energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz aktów wykonawczych do niniejszej ustawy. 1.6. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ przy czym jednostkowe ceny ryczałtowe podane w Formularzu ofertowym obowiązują także dla nowych punktów poboru energii. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi. Zmiana wynikać może również ze zwiększenia ilości punktów poboru energii. Zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej nie wymaga aneksu do umowy, opiera się na dostarczaniu raportu z aktualizacją listy przyłączy. 1.7. Zamówienie obejmuje również przeprowadzenie procedury wypowiedzenia wszystkich dotychczasowych umów sprzedaży i o świadczenie usług dystrybucyjnych bądź umów kompleksowych dla poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej. Wykonawcy zostanie udzielone stosowne pełnomocnictwo do przeprowadzenia ww. procedur jak i pozostałe dokumenty oraz dane informacyjne niezbędne do realizacji tych zadań, które zostaną przekazane w wersji elektronicznej Excel. O fakcie wykonania ww. czynności Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej lub emailem. 1.8. Rozpoczęcie kompleksowej dostawy i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD, oraz nie wcześniej niż z dniem skutecznego zakończenia obowiązującej umowy kompleksowej oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. 1.9. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa procedurę zmiany sprzedawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne, w szczególności wykonawca zobowiązuje się terminowo dokonać zgłoszenia niniejszej umowy do OSD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach