Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg
- Adres: 26-242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 99A
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
- Data zamieszczenia: 2012-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
Ruda Maleniecka 99A 99A
26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
REGON: 00123284700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii do celów oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii do celów oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów należących do Gminy Ruda Maleniecka, polegająca na sprzedaży energii elektrycznej wraz z usługą przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Ruda Maleniecka na potrzeby oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów administrowanych przez Gminę. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 ust. 30 ustawy Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 89 poz. 625 z późn. zm.) realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy, polegającą na świadczeniu przesyłania i dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH MIASTA I GMINY SKALBMIERZ
Dodano: 2016-07-19 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŁAGÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-03-21 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY RAKÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Bodzentyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy Bodzentyn w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2016r.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Związku Międzygminnego Nida 2000 w okresie 01.01.2016r. - 31.12.2016r.
Dodano: 2015-11-18 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2015-11-17 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Tarłów na lata 2016-2017
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa 500 ton miału węglowego o parametrach 23-18-0,8 Centrum Kształcenia Praktycznego w Krzelowie Zamówienie Nr 1/2015
Dodano: 2015-11-16