Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2021 roku

Miasto i Gmina Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 423 142 , fax. 166 426 630
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kańczuga
    ul. M. Konopnickiej 2
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 166 423 142, fax. 166 426 630
    REGON: 65090060200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w 2021 roku do obiektów dla których płatnikami [Zamawiającymi] są: - Miasto i Gmina Kańczuga, - Szkoła Podstawowa w Kańczudze - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Szkoła Podstawowa w Pantalowicach - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Szkoła Podstawowa w Krzeczowicach - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Szkoła Podstawowa w Sieteszy - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Szkoła Podstawowa w Siedleczce - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Szkoła Podstawowa w Łopuszce Wielkiej - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Szkoła Podstawowa w Rączynie - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Miejsko Gminne Przedszkole - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Zespół Szkół w Kańczudze, jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Centrum Usług Wspólnych w Kańczudze - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Środowiskowy Dom Samopomocy w Łopuszce Wielkiej - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga - Kańczucki Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kańczudze - jednostka organizacyjna Miasta i Gminy Kańczuga, - Zakład Gospodarki Komunalnej Sp z o.o. w Kańczudze Podmiotami z którymi zostaną zawarte umowy są: - Miasto i Gmina Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, - jednostki organizacyjne Miasta i Gminy Kańczuga wymienione powyżej. Nabywca: Miasto i Gmina Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, NIP: 794-16-86-223, Odbiorca/Płatnik – poszczególne jednostki, - Zakład Gospodarki Komunalnej Sp z o.o. w Kańczudze, ul. Św. Barbary 18, 37-220 Kańczuga, NIP: 794 181 93 51 Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdą część oddzielnie lub na obie razem. - Część 1 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2021 roku – Oświetlenie uliczne, - Część 2 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2021 roku – Pozostałe obiekty, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lista punktów poboru energii został zawarty w załączniku nr 1a dla części 1, 1b, 1c, 1d dla części 2 - do SIWZ. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych: a) w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.), b) przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623), c) Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. - Część 1 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2021 roku – Oświetlenie uliczne, Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy w taryfie C11 - 415 726,00 kWh - Część 2 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2021 roku – Pozostałe obiekty, Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy w taryfie C11 - 685 080,00 kWh Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy w taryfie C21 – 44 132,00 kWh Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy w taryfie C12A strefa szczytowa – 78 730,00 kWh Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy w taryfie C12A strefa pozaszczytowa – 228 964,00 kWh Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy w taryfie C12B strefa dzienna – 6 319,00 kWh Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie dostawy w taryfie C12B strefa nocna – 2 770,00 kWh Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej jak i jej zwiększenia. Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego. Zamawiający oświadczają, że posiadają zawartą umowę z PGE Dystrybucja S.A. na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. Wszystkie PPE są przyłączone do sieci OSD o którym mowa powyżej. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy odbiorcą energii elektrycznej a OSD. Zamawiający w chwili obecnej posiadają zawarte kompleksowe umowny na sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej lub umowy na dostawę energii elektrycznej które wygasają z dniem 31.12.2020 roku. Na obecnych punktach nie są podpisane jakiekolwiek promocje/programy lojalnościowe. Aktualnym dostawcą jest PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Zamościu, ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość. Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE ustala się jako miesięczny. Minimalny wymagany okres płatności faktur – 14 dni. Zamawiający dysponują tytułem prawnym do obiektów ujętych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało również zapewnienie sprzedawcy rezerwowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy wykonawca posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833, 843, 875.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta (wg wzoru odpowiadającego części na którą jest składana, część 1, 2). Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 5 lub 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach