Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem oraz w Ciechanowcu

Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 775 501 , fax. 862 752 047
  • Data zamieszczenia: 2020-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Szpitalna 5
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 864 775 501, fax. 862 752 047
    REGON: 45066623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwysmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem oraz w Ciechanowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w ilości 2128,719 MWh na potrzeby: - budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem i w Ciechanowcu, w ilości 2128,719 MWh, w tym w grupie taryfowej C22a w ilości 1871,385MWh, w grupie taryfowej C12a w ilości 97,896 MWh, w grupie taryfowej C11 w ilości 158,373 MWh i w grupie taryfowej G11 w ilości 1,065 MWh, dla których płatnikiem Faktur za energię elektryczną jest a) Szpital Ogólny Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ. 2) Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w umowie, oraz w: - ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 poz. 755 z późn. zm.); - przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 poz. 755 z późn. zm.); - koncesji na obrót energią elektryczną wydanej przez Prezesa URE Wykonawcy energii elektrycznej; - ofercie wybranego Wykonawcy; - Kodeksie Cywilnym; - ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 3) Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w ilości 2128,719 MWh na potrzeby budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem i w Ciechanowcu, w grupach taryfowych C22a, C12a, C11 i G11. Wolumeny miesięczne zapotrzebowania na energię elektryczną na potrzeby zasilania: - budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem, w grupach taryfowych C22a stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (tabele 1-25), - budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem i w Ciechanowcu, w grupach taryfowych C12a i C11 stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (tabele 1-25), - budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem, w grupach taryfowych G11 stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (tabele 1-25). Wolumeny miesięczne uwzględniają okresy zmiany sprzedawcy dla wszystkich 6 punków poboru energii elektrycznej wymienionych odpowiednio w załącznikach o nr 7,8 i 9 do SIWZ. 4) Energia elektryczna dostarczana będzie do punktów poboru energii elektrycznej rozmieszczonych na terenie powiatu wysokomazowieckiego. 5) Określenie przewidywanego poboru energii elektrycznej nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do jej zakupu w podanych ilościach, a jedynie zorientowanie Wykonawcy o szacunkowej wielkości zapotrzebowania. Z tego tytułu cena ofertowa nie może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy sprzedaży. Ryzyko niezbilansowania w okresie obowiązywania umowy sprzedaży jest po stronie Wykonawcy, co oznacza, że w okresie obowiązywania umowy sprzedaży, za zakup większej ilości energii elektrycznej niż wskazana w ppkt 3), Zamawiający zapłaci taką samą cenę jak cena ofertowa, oraz za zakup mniejszej ilości energii elektrycznej Zamawiający zapłaci taką samą cenę jak cena ofertowa. 6) Prognozowana, zamawiana ilość zużycia energii elektrycznej, w ilości 2128,719 MWh, jest ilością szacunkową, służącą do określenia wartości przedmiotu zamówienia oraz porównania złożonych ofert i nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 7) Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem Operatora Systemu Dystrybucyjnego na obszarze działania którego znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej. tj. PGE Dystrybucja SA O/Białystok z siedzibą w Białymstoku, ul. Elektryczna 13. 8) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez okres obowiązywania umowy, Umowy Dystrybucyjnej zawartej z OSD tj. z PGE Dystrybucja SA O/Białystok z siedzibą w Białymstoku, ul. Elektryczna 13. 9) Strefy czasowe: a) grupy taryfowej C22a określone są w załączniku nr 4 do SIWZ, b) grupy taryfowej C12a i C11 określone są w załączniku nr 5 do SIWZ, c) grupy taryfowej G11 określone są w załączniku nr 6 do SIWZ. 10) Ilość punktów poboru na dzień zawarcia umowy będących przedmiotem zamówienia wyszczególniona jest w załącznikach: nr 7 - Ilość punktów poboru energii elektrycznej zasilenia budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem w grupie taryfowej C22a, nr 8 - Ilość punktów poboru energii elektrycznej zasilenia budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem i w Ciechanowcu w grupie taryfowej C12a i w C11, nr 9 - Ilość punktów poboru energii elektrycznej zasilenia budynków Szpitala Ogólnego Wysokie Mazowieckie w Wysokiem Mazowieckiem w grupie taryfowej G11, 11) Zamawiający oświadcza, że poprzez zawarcie umowy wskazuje Wykonawcę jako podmiot odpowiedzialny za bilansowanie handlowe na rynku bilansującym. 12) Podstawą do rozliczeń za energię elektryczną pobraną przez Zamawiającego będą: 1) odczyty wskazań układów pomiarowo–rozliczeniowych zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD 2) dane pomiarowo–rozliczeniowe zgromadzone w systemach rozliczeniowych Wykonawcy; 3) oferta Wykonawcy. 13) Faktury oraz wszelką korespondencję dotyczącą dostaw energii elektrycznej, Wykonawca kierował będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, określonych w załącznikach o numerach 7,8 i 9 (kolumna nr 2 - Płatnik) do SIWZ. 14) Energia elektryczna powinna spełniać standardy jakościowe zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia jakim jest energia elektryczna pobierana przez odbiorcę zaliczonego do grup przyłączeniowych IV i V mocy czynnej nie większej od mocy umownej oraz przy współczynniku tgφ nie większym niż 0,4 w przypadku sieci funkcjonującej bez zakłóceń określa § 38 ust 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. Nr 93, poz. 623 z późń.zm.). Zdefiniowane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. Nr 93, poz. 623 z późń.zm.) standardy jakościowe są następujące: a) wartość średnia częstotliwości mierzonej przez 10 sekund w miejscach przyłączenia powinna być zawarta w przedziale: - 50 Hz ±1% (od 49,5 Hz do 50,5 Hz) przez 99,5 % tygodnia, - 50 Hz +4 % /-6 % (od 47 Hz do 52 Hz) przez 100 % tygodnia; b) w każdym tygodniu 95 % ze zbioru 10-minutowych średnich wartości skutecznych napięcia zasilającego powinno mieścić się w przedziale odchyleń ±10 % napięcia znamionowego; c) przez 95 % czasu każdego tygodnia, wskaźnik długookresowego migotania światła Plt spowodowanego wahaniami napięcia zasilającego nie powinien być większy od 1; d) w ciągu każdego tygodnia 95 % ze zbioru 10-minutowych średnich wartości skutecznych: - składowej symetrycznej kolejności przeciwnej napięcia zasilającego powinno mieścić się w przedziale od 0 % do 2 % wartości składowej kolejności zgodnej, - dla każdej harmonicznej napięcia zasilającego powinno być mniejsze lub równe wartościom określonym w poniższej tabeli 3; e) współczynnik odkształcenia wyższymi harmonicznymi napięcia zasilającego THD, uwzględniający wyższe harmoniczne do rzędu 40, powinien być mniejszy lub równy 8 %. Dopuszczalny poziom zawartości wyższych harmonicznych dla odbiorców IV i V grupy przyłączeniowej według Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. Nr 93, poz. 623 z późń. zm.): Rząd harmonicznej Wartość względna napięcia w procentach składowej podstawowej Harmoniczne parzyste 2 2% 4 1% >4 0,5% Harmoniczne nieparzyste będące krotnością 3 3 5% 9 1,5% 15 0,5% >15 0,5% Harmoniczne nieparzyste nie będące krotnością 3 5 6% 7 5% 11 3,5% 13 3% 17 2% 19 1,5% 23 1,5% 25 1,5% 15) Wszystkie dotychczas obowiązujące umowy sprzedaży energii elektrycznej są umowami terminowymi, nie wymagają wypowiedzenia ich przez Wykonawcę – ulegają one rozwiązaniu z dniem 31 marca 2020 roku, na podstawie ustaleń zawartych w umowach. 16) Zamawiający nie podpisał żadnych aneksów ani żadnych porozumień dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych z dotychczasowym sprzedawcą energii elektrycznej na okres od 01.04.2020 r. do 31.12.2022 r. 17) Dla 6 punków poboru energii elektrycznej (6 PPE) wymienionych odpowiednio w załącznikach o numerach 7,8 i 9 do SIWZ , jest to kolejna zmiana sprzedawcy energii elektrycznej. 18) Aktualnym sprzedawcą energii elektrycznej do dnia 31 marca 2020 roku, dla wszystkich 6 PPE, jest Energetyka Cieplna Opolszczyzny SA ul. Harcerska 15, 45-118 Opole, NIP 7542524950. 19) Wszystkie szczegółowe ustalenia dotyczące ceny energii elektrycznej zostały zawarte w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ. 20) Zakup energii elektrycznej będzie odbywać się na podstawie 1 umowy sprzedaży z Wykonawcą (wg wzoru druku – zał. nr 16 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy sprzedaży z Wykonawcą drogą korespondencyjną. 21) Zamawiający udziela Wykonawcy pełnomocnictwa (wg wzoru druku – zał. nr 17 do SIWZ). 22) Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiającego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), którym na terenie Zamawiającego jest z PGE Dystrybucja SA O/Białystok z siedzibą w Białymstoku, ul. Elektryczna 13.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, wymaganą ustawą Prawo energetyczne, ważną w terminie wykonania zamówienia; Wykonawca musi posiadać aktualną zawartą umowę z PGE Dystrybucja SA Oddział Białystok o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, który jest operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie objętym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania: a) w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 uPzp oraz b) w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, wymaganą ustawą Prawo energetyczne, ważną w terminie wykonania zamówienia; - Wykonawca musi posiadać aktualną zawartą umowę z PGE Dystrybucja SA Oddział Białystok o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, który jest operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie objętym zamówieniem. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) posiadają niezbędną zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia oraz dokumentów składanych w celu oceny oferty w zakresie kryterium oceny ofert 1) Zamawiający zastosuje tzw. PROCEDURĘ ODWRÓCONĄ: Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Wymagane oświadczenia (składane wraz z ofertą): a) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp Wykonawca musi załączyć do oferty Oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. b) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, należy złożyć Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach oraz części zamówienia, która zostanie im powierzona, w oświadczeniu (załącznik nr 10 do SIWZ), w zakresie, o którym mowa w pkt 5 SIWZ „Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia z postępowania”. d) Pełnomocnictwo – w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17) OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT; e) Zobowiązanie podmiotów trzecich – w sytuacji gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. f) W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca składa: - aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, wymaganą ustawą Prawo energetyczne, ważną w terminie wykonania zamówienia; - oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną zawartą umowę z PGE Dystrybucja SA Oddział Białystok o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, który jest operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie objętym zamówieniem według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ. 3) Wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie (Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – art. 26 ust. 2 Pzp): a) Oświadczenie Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 5 ppkt 2) niniejszej SIWZ. b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; c) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w lit. b) niniejszego ppkt 3). 4) Wymagane dokumenty na wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie (Wykonawca zagraniczny, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – art. 26 ust. 2 Pzp): Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 3) lit. b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względy na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Inne dokumenty: a) W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w pkt 5) lit. a) Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 6) Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7) Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) Dokumenty: a) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 10 do SIWZ), b) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załączonego wzoru druku – załącznik nr 12 do SIWZ), c) dokument określony w pkt 6) ppkt 3) lit. b), powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej). 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE POWOŁYWANIA SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 i 11 do SIWZ. b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. c) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca musi złożyć wraz ofertą dokumenty, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Zawartość oferty: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy (wg wzoru druku – zał. nr 15 do SIWZ). 2) Wypełniony Szczegółowy formularz cenowy (wg załączonego wzoru druku – zał. nr 14 do SIWZ), 3) Oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ, „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia oraz dokumentów składanych w celu oceny w zakresie kryterium oceny ofert”. 4) Podpisane przez Wykonawcę dokumenty dotyczące stref czasowych grup taryfowych (wg wzoru druku – zał. nr 4, 5 i 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach