Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 61-044 Poznań, Mogileńska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 61 8738 702 , fax. +48 61 8738 703
- Data zamieszczenia: 2019-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy i Rehabilitacji Medycznej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Mogileńska 42
61-044 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48 61 8738 702, fax. +48 61 8738 703
REGON: 63113702900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mogilenska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej SPZOZ dla dwóch lokalizacji: przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu oraz dla Filii Zakładu przy ul. Cysterek 5 w Owińskach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej SPZOZ dla dwóch lokalizacji: przy ul. Mogileńskiej 42 oraz dla Filii Zakładu przy ul. Cysterek 5 w Owińskach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wielkości planowanego zużycia są wielkościami szacunkowymi, odchylenia ilościowe sprzedaży energii na potrzeby Zamawiającego będą rozliczane wg identycznych cen jak wielkości planowane. 2. Podstawa rozliczenia – rzeczywisty odczyt układów pomiarowo-rozliczeniowych oraz ceny i opłaty podane w formularzu ofertowym. 3. Okres rozliczeniowy – miesięczny. 4. Wykonawca zgłasza zmianę sprzedawcy energii właściwemu OSD. 5. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw do reprezentowania przed OSD w celu zgłoszenia zmiany sprzedawcy 6. Zamawiający zawarł umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas nieokreślony a. dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Mogileńskiej 42 w Poznaniu (jeden punkt poboru) - umowę o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej z Enea Operator Sp. z o.o. Rejon Sprzedaży Dystrybucji Poznań, ul. Polna 60, 60-803 Poznań; b. dla Filii Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej przy ul. Cysterek 5 w Owińskach (dwa punkty poboru dwie umowy) - umowę o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej z Enea Operator Sp. z o.o. Rejon Sprzedaży Usług Dystrybucji Gniezno, ul. Wschodnia 49/51, 62-200 Gniezno - umowa o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Enea Operator Sp. z o.o. z siedziba w Poznaniu ul. Strzeszyńska 58. 7. Przybliżone zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie 12 miesięcy – 360 000 kWh 8. Planowane zużycie w terminie 36 miesięcy. – 1 100 000 kWh. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, o której mowa w art. 32 ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) formularz ofertowy; Dodatkowo do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji; b) Jeżeli zasady reprezentacji Wykonawcy nie wynikają między innymi z odpisu z właściwego rejestru wymagane jest załączenie aktualnego dokumentu lub jego poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy. 2. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 6.2.1. a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 3. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, 3.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla WODR w Poznaniu w 2025 roku
Dodano: 2024-07-02 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Ośrodka Techniki Leśnej w Jarocinie
Dodano: 2024-02-22 - Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie gminy Sieraków w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku
Dodano: 2024-02-19 - Świadczenie usługi oświetlania ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie gminy Chocz w 2024 roku
Dodano: 2024-01-29 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko na rok 2024
Dodano: 2024-01-22 - Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
Dodano: 2024-01-04 - Zakup energii elektrycznej na rok 2024
Dodano: 2023-12-12 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Krucz w 2024 roku
Dodano: 2023-12-12 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ OBEJMUJĄCĄ SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA ZAOPATRZENIA OBIEKTÓW POWIATU OSTRZESZOWSKIEGO
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie w roku 2024
Dodano: 2023-12-08