Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Dąbrowskiego 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 327 65 50 , fax. 68 327 64 67
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o.
    ul. Dąbrowskiego 10 10
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 68 327 65 50, fax. 68 327 64 67
    REGON: 08110297300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Mieszkaniowej w Nowogrodzie Bobrzańskim, Sp. z o.o. w okresie od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. Dostawa energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz.1059 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (m.in. wykaz punktów poboru energii elektrycznej, ilości szacunkowe, taryfy). 3.Szacunkowa ilość zamawianej energii podana w załączniku nr 1 do SIWZ ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 4.Ewentualna zmian przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 5.Wykonawca w ramach zadania ma obowiązek wypowiedzieć w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, obowiązującej umowy kompleksowej dla punktu poboru energii Warsztat ul. Leśna w Nowogrodzie Bobrzańskim nr ewidencyjny 524917128 i zawarcie umowy o świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla tego punktu. Zamawiający informuje, że okres wypowiedzenia dla w/w punktu następuje z upływem ostatniego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym oświadczenie o wypowiedzeniu dotarło do sprzedawcy. Dla pozostałych PPE Zamawiający posiada umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarte na czas nieokreślony z ENEA Operator Sp. z o.o. Zakład Sprzedaży Usług Dystrybucji Zielona Góra oraz oddzielne umowy na dostawę energii elektrycznej zawarte do 31.12.2013 r. 6.Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej Umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie energii elektrycznej podanej w formularzu ofertowym -załącznik nr 2 do SIWZ. 7.Dostawca energii zobowiązany jest najpóźniej do dnia zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia posiadać stosowną umowę zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do PPE Zamawiającego za pośrednictwem tej sieci. 8.Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i polskimi normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkimnb.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach