Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16400 Suwałki, ul. Szpitalna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5629582, 5629462, 5629595 , fax. 875 629 594
- Data zamieszczenia: 2017-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
ul. Szpitalna 60
16400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax. 875 629 594
REGON: 79031936200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 81 poz. 615 z późn. zm.), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach przy ul. Szpitalna 60 w okresie 12 miesięcy zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Łączną ilość energii elektrycznej która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się w wysokości 3 000 MWh (+/- 10%). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9 900.00 zł (zasady wniesienia i zwrotu wadium zostały określone w SIWZ)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną, przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) FORMULARZ OFERTOWY sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej; 4) Kopia dowód wniesienia wadium. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Białymstoku, Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej Oddział w Łomży
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Suwałki
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa energii elektrycznej od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa energii elektrycznej w ilości 331 365,00 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biur Powiatowych Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2023-08-03 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji) na potrzeby ANSŁ
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze
Dodano: 2023-02-10 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2022-12-20 - „Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Klukowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Klukowo w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”
Dodano: 2022-12-19 - Powiat Zambrowski. Dostawa energii elektrycznej od 01. 01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Dodano: 2022-11-23