Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Przeworskiego i jednostek organizacyjnych powiatu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2021r.

Powiat Przeworski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, Jagiellońska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przeworski
    Jagiellońska 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
    REGON: 65090025200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprzeworsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Przeworskiego i jednostek organizacyjnych powiatu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Przeworskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Przeworskiego do obiektów szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2021r. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2021 r. wynosi 740 440 kWh (w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. – 370.220 kWh, w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. – 370 220 kWh), w podziale na zużycie w następujących grupach taryfowych przedstawia się następująco: - dla punktów poboru energii rozlicznych w grupie taryfowej C 11 – 224 990 kWh - dla punktów poboru energii rozlicznych w grupie taryfowej C 22a – 515 450 kWh a w tym: - strefa szczytowa –163 830 kWh - strefa pozaszczytowa – 351 620 kWh 3. Powyższe dane mają charakter szacunkowy. Zamawiający przedstawił przewidywalną (maksymalną) ilość zużycia energii elektrycznej obliczoną na podstawie zużycia z 24 poprzednich miesięcy. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. 4. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 8 punktów odbioru energii dla zasilania obiektów użytkowych. Szczegóły dotyczące poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej wraz z istotnymi informacjami zostały zawarte w wykazie obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej – załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że Operatorem Usług Dystrybucji jest PGE Dystrybucja S.A Oddział z siedzibą w Zamościu, ul. Koźmina 1, 22-400 Zamość z którym zawarta jest umowa na czas nieokreślony, a aktualnym sprzedawcą energii jest PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie, ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów dla wszystkich punktów poboru. Obecnie obowiązująca umowa sprzedaży dla wszystkich punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ zawarta jest na czas określony do dnia 31.12.2019 roku. 6. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo stanowiące załącznik nr 2 do umowy, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego (Odbiorców/Płatników) właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz reprezentowania Zamawiającego w sprawach związanych z procedurą zmiany sprzedawcy. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać energię na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 755 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi. Przedmiot zamówienia jest świadczeniem, którego standardy jakościowe są regulowane m.in. takimi przepisami jak rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. (Dz. U. 2007 nr 93 poz. 623 ze zm.) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Rozporządzenie to określa m.in. sposób prowadzenia obrotu energią elektryczną, warunki świadczenia usług przesyłania, dystrybucji energii elektrycznej, prowadzenia ruchu sieciowego, eksploatacji sieci oraz korzystania z systemu elektroenergetycznego i połączeń międzysystemowych. Rozporządzenie reguluje także kwestie dotyczące parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców. Z § 38 rozporządzenia dowiadujemy się m.in., iż dla podmiotów zaliczanych do grup przyłączeniowych I i II parametry jakościowe energii elektrycznej w przypadku sieci funkcjonującej bez zakłóceń winny być zawarte w ściśle określonych przedziałach wskazanych w rozporządzeniu. Natomiast standardy jakości obsługi odbiorców określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 6 marca 2019r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019r. poz. 503). 8. Zamawiający informuje, iż w odniesieniu do wszystkich punktów poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny. 9. Powiat Przeworski w niniejszym postępowaniu dokona zawarcia w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz podległych mu jednostek organizacyjnych jednej umowy o dostawę energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zamiany sprzedawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Dopuszcza się zawarcie umowy drogą korespondencyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert). 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2 ppkt 2 rozdziału VI SIWZ; 1) lit. a), b) c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4.2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.2 stosuje się. 5. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponowała tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 6 rozdziału VI SIWZ, 6. pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 7. pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach