Przetargi.pl
"Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miasta Braniewa i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury."

Gmina Miasta Braniewa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556440142, , fax. 552432928
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Braniewa
    Kościuszki 111
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556440142, , fax. 552432928
    REGON: 17074796800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miasta Braniewa i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1100 MWh (+/-10%) w okresie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r. – szczegółowe dane zawarte są w wykazie punktów poboru stanowiącym załączniku nr 1 do SIWZ. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-) 10%. 2. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Szczegółowe zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017r. 3. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 52 szt. 4. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie 11 umów sprzedaży energii elektrycznej. 5. Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Odbiorcami a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD): Energa Operator S.A. 6. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców/płatników) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez Zamawiającego dane do zmiany sprzedawcy. 7. W przypadku gdy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana po stronie odbiorcy, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz do podpisania umów w imieniu i na rzecz Zamawiającego (odbiorców/płatników) lub złożenia w imieniu Zamawiających (odbiorców/płatników) oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów dystrybucyjnych z Operatorem (zgodnie z treścią IRiESD Operatora), na co Wykonawcy udzielone zostaną stosowne Pełnomocnictwa. 8. Warunkiem rozpoczęcia dostawy energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów. 9. Termin obowiązywania terminowych umów upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w załączniku nr 1 do SIWZ kolumna „Okres dostaw”). 10. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający (płatnik/odbiorca) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy tj. art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. 11. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wynosi 1100 MWh (+/-10%), z tego: Strefa I 510 MWh Strefa II 150 MWh Strefa III 440 MWh Powyższe dane maja charakter orientacyjny. Zamawiający oświadcza, że przewidywane zużycie stanowi jedynie przybliżoną wartość, która może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. Niezależnie od wielkości faktycznego zużycia Sprzedawca zobowiązany jest do stosowania zaoferowanej w ofercie ceny energii. Sprzedawca nie może dochodzić od odbiorców końcowych, żadnych roszczeń, jeżeli w okresie obowiązywania umowy odbiorcy końcowi zakupią mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej od przewidywanej, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznych poborów energii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ważną Koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg. załącznika nr 5 do SIWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach