Gmina Zakrzew ogłasza przetarg
- Adres: 26652 Zakrzew, Zakrzew 51
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 105 122 , fax. 486 105 143
- Data zamieszczenia: 2017-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzew
Zakrzew 51
26652 Zakrzew, woj. mazowieckie
tel. 486 105 122, fax. 486 105 143
REGON: 67022407700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Zakrzew oraz jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.07.2017r. do 31.10.2018r. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Część I zamówienia – przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1A do SIWZ – oświetlenie uliczne o szacunkowym zapotrzebowaniu energii elektrycznej w okresie od 01.07.2017 r. do 31.10.2018 r. wynosi 1 529 928 kWh w tym: • w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r. – 573 736 kWh, • w okresie od 01.01.2018 r. do 31.10.2018 r.– 956 192 kWh 1.2. Część II zamówienia – przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1B do SIWZ – pozostałe obiekty o szacunkowym zapotrzebowaniu energii elektrycznej w okresie od 01.07.2017 r. do 31.10.2018 r. wynosi 1 207 905 kWh w tym: • w okresie od 01.07.2017 r. do 31.12.2017 r. – 452 968 kWh, • w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.– 754 937 kWh 1.3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej – Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.4. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dwie części zamówienia lub jedną część zamówienia 1.5. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 220) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013, poz. 1200). 1.6. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 1.7. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik nr 2 do Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zwanej dalej Umową. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 1.7.1. Powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej. 1.7.2. Złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w trybie zgodnego porozumienia stron dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku nr 1 do Umowy, zgodnie z harmonogramem wypowiadania umów zawartym w Załączniku nr 1 do Umowy. 1.7.3. Uzyskania w razie potrzeby od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji, bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej. 1.7.4. Reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego podczas procesu zawierania Umów Dystrybucyjnych w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o zawarcie umów dystrybucyjnych. 1.7.5. Reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej umowy) w tym podpisania i złożenia w imieniu Zamawiającego. 1.7.6. Wystąpienia do Operatora Sieci Dystrybucyjnej z wnioskiem o zmianę płatnika, nabywcy, odbiorcy, danych adresowych ppe, grupy taryfowej, mocy umownej dla punktów poboru energii elektrycznej określonych w załączniku nr 1 do umowy podczas realizacji umowy na wcześniejszy wniosek Zamawiającego. 1.7.7. Reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy, dotyczy punktów zamieszczonych w Załączniku nr 1 do Umowy. 1.8. Obowiązujące umowy sprzedaży energii elektrycznej z dotychczasowymi sprzedawcami energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ zawarte są na czas określony, a dokładny opis dla każdego z punktów PPE znajduje się w kolumnie „Okres obowiązywania obecnej umowy sprzedażowej”. 1.9. W Załączniku nr 1A i 1B SIWZ informacyjnie wskazano parametry (grupa taryfowa), które różnić się mogą od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 1.10. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększania dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o 20 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do ppe wymienionych w Załączniku nr 1A i 1B do SIWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup energii elektrycznej.
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku
Dodano: 2024-01-23 - „Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2024”
Dodano: 2024-01-23 - Zakup energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
Dodano: 2024-01-03 - „Dostawa paliw do pojazdów Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck w roku 2024”
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa paliw w formie bezgotówkowych transakcji dla gminy Zakroczym w 2024 roku.
Dodano: 2023-12-11 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-07 - Rozliczenie energii elektrycznej dla obiektów PAŻP zasilanych z infrastruktury elektroenergetycznej MPL Kraków-Balice przez okres 48 miesięcy
Dodano: 2023-11-29 - „Dostawa energii elektrycznej dla nieruchomości stanowiących własność Powiatu”
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Żabia Wola oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-11-23