Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Babimost w latach 2015 - 2016

Gmina Babimost ogłasza przetarg

  • Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3512034 , fax. 068 3512028
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
    ul. Rynek 3 3
    66-110 Babimost, woj. lubuskie
    tel. 068 3512034, fax. 068 3512028
    REGON: 97077056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Babimost w latach 2015 - 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Babimost i jej jednostek organizacyjnych, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 111 punktów poboru energii elektrycznej wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ zarządzanych przez 8 podmiotów / jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Gmina Babimost działa w imieniu własnym oraz w imieniu niżej wymienionych jednostek: - Gmina Babimost - Ośrodek Pomocy Społecznej w Babimoście - Zespół Edukacyjny w Nowym Kramsku - Biblioteka Publiczna w Babimoście - Zespół Edukacyjny w Podmoklach Małych - Zespół Szkół w Babimoście - Zakład Usług Komunalnych w Babimoście - Gminny Ośrodek Kultury w Babimoście 3.1 W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawartych 8 umów obejmujących dostawę energii elektrycznej do 8 podmiotów / jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Faktury będą wystawiane dla każdego podmiotu / jednostki organizacyjnej osobno. Nabywcą i płatnikiem faktur będzie 8 podmiotów / jednostek wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.2 Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Odbiorcę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnej 4. Zamawiający informuje, iż Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest Enea Operator Sp. z o.o. Wykonawca składający ofertę w postępowaniu jest obowiązany posiadać aktualną umowę generalną zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów zamawiającego, objętych niniejszym postępowaniem. 5. Dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ nastąpi w oparciu o poniższe zasady: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2016r. do punktów poboru energii wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ wynosi: 2416,5079 MWh 2) Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży en. elektrycznej na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (załącznik nr 1 do SIWZ - załącznik nr 1 do umowy) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Enea Operator Sp. z o.o.) - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.2015 r. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/ pełnomocnictwa (w ciągu 2 dni od zawiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy), które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. 3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. 6. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku nr 1 do SIWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Sprzedawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE (dalej: punktów poboru energii) dla poszczególnych Odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE. 7. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności poniżej 30 dni
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach