Gmina Babimost ogłasza przetarg
- Adres: 66-110 Babimost, ul. Rynek 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3512034 , fax. 068 3512028
- Data zamieszczenia: 2014-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Babimost
ul. Rynek 3 3
66-110 Babimost, woj. lubuskie
tel. 068 3512034, fax. 068 3512028
REGON: 97077056300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Babimost w latach 2015 - 2016 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Babimost i jej jednostek organizacyjnych, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 111 punktów poboru energii elektrycznej wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ zarządzanych przez 8 podmiotów / jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Gmina Babimost działa w imieniu własnym oraz w imieniu niżej wymienionych jednostek: - Gmina Babimost - Ośrodek Pomocy Społecznej w Babimoście - Zespół Edukacyjny w Nowym Kramsku - Biblioteka Publiczna w Babimoście - Zespół Edukacyjny w Podmoklach Małych - Zespół Szkół w Babimoście - Zakład Usług Komunalnych w Babimoście - Gminny Ośrodek Kultury w Babimoście 3.1 W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawartych 8 umów obejmujących dostawę energii elektrycznej do 8 podmiotów / jednostek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Faktury będą wystawiane dla każdego podmiotu / jednostki organizacyjnej osobno. Nabywcą i płatnikiem faktur będzie 8 podmiotów / jednostek wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.2 Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Odbiorcę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnej 4. Zamawiający informuje, iż Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest Enea Operator Sp. z o.o. Wykonawca składający ofertę w postępowaniu jest obowiązany posiadać aktualną umowę generalną zawartą z operatorem systemu dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów zamawiającego, objętych niniejszym postępowaniem. 5. Dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ nastąpi w oparciu o poniższe zasady: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2016r. do punktów poboru energii wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ wynosi: 2416,5079 MWh 2) Wyłoniony Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego OSD) zgłoszenia sprzedaży en. elektrycznej na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (załącznik nr 1 do SIWZ - załącznik nr 1 do umowy) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Enea Operator Sp. z o.o.) - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.2015 r. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/ pełnomocnictwa (w ciągu 2 dni od zawiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawcy), które przedłoży Zamawiającemu do podpisu. 3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. 6. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku nr 1 do SIWZ) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Sprzedawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE (dalej: punktów poboru energii) dla poszczególnych Odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE. 7. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności poniżej 30 dni
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów CSR Słowianka sp. z o.o. w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Słowiańskiej 12 i 14 w roku 2017
Dodano: 2016-07-26 - SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Świebodzińskiego w latach 2016-2017
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Lubsko i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.09.2016 - 31.08.2017
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa energii elektrycznej dla miasta Kostrzyn nad Odrą, samorządowych instytucji kultury oraz jednostek organizacyjnych miasta Kostrzyn nad Odrą na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych, zasilania oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa energii elektrycznej dla Komendy oraz Placówek Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2016-02-19 - Zakup energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa energii elektrycznej dla obiektów należących do Powiatowi Żarskiego
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa energii elektrycznej dla obiektów należących do Powiatowi Żarskiego
Dodano: 2016-01-20 - DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKIA ODDZIAŁ W ZIELONEJ GÓRZE
Dodano: 2015-12-21