Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla celów oświetlenia ulic, sygnalizacji świetlnych, przepompowni i osadników wód deszczowych na terenie miasta Konina

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla celów oświetlenia ulic, sygnalizacji świetlnych, przepompowni i osadników wód deszczowych na terenie miasta Konina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej dla celów oświetlenia ulic, sygnalizacji świetlnych, przepompowni i osadników wód deszczowych na terenie miasta Konina.” 2. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.), rozporządzenia wykonawcze do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.), Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013r. poz. 1200). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej w planowanej ilości 1 650 000 kWh składającej się z zamówienia podstawowego 1 500 000 kWh oraz „prawo opcji” 1 50 000 kWh. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów poboru energii elektrycznej dla przedmiotu zawarty jest w załączniku nr 3 do Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do Siwz. Deklarowane w ww. załączniku zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny Oferty. 5. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 6. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.). 7. W toku realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia dostawy energii elektrycznej o 150000 kWh w stosunku do zamówienia podstawowego. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy za przedmiot zamówienia. Zwiększenie ilości zakupionej energii i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić wyłącznie z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o 150000 kWh ponad ilość kWh zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie na podstawie faktycznie dostarczonych ilości energii. 9. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązującą przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENERGA OPERATOR S.A. z siedzibą w Gdańsku, ul. Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD. Zamawiający informuje, iż dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej, z wyjątkiem PPE o liczbie porządkowej numer 157, który został wskazany w załączniku nr 3 do Projektu umowy, procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny. Umowa kompleksowa dla ww. (poz. 157) punktu poboru została wypowiedziana przez Płatnika ze skutkiem na dzień 31.12.2018 roku. Dla pozostałych punktów poboru energii elektrycznej określonych w załączniku nr 3 do Projektu umowy obowiązują umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte na czas określony do dnia 31.12.2018 roku z firmą PGE Obrót S.A. Każdy punkt poboru energii elektrycznej posiada zawartą na czas nieokreślony umowę na świadczenie usług dystrybucji z OSD, tj. Energa Operator S.A. 11. W przypadku stwierdzenia błędów w pomiarze lub odczycie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego, które spowodowały zaniżenie lub zawyżenie ilości faktycznie pobranej energii elektrycznej, Wykonawca jest zobowiązany dokonać korekty uprzednio wystawionych faktur. 12. Zamawiający będzie miał prawo do likwidacji/wprowadzenia punktu poboru energii elektrycznej w obowiązującej umowie. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany mocy przy zmianie warunków o świadczenie usług dystrybucji. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany grupy taryfowej. 15. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach