Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Miasta i Gminy Serock i jej Jednostek Organizacyjnych

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 15570119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Miasta i Gminy Serock i jej Jednostek Organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.) w prognozowanej łącznej ilości ok. 2 916,452 MWh dla Miasta i Gminy Serock oraz jej Jednostek Organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ w okresie od dnia 1.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r. Przewidywana ilości dostarczanej energii elektrycznej została określona w oparciu o punkty poboru energii (PPE) wskazane w załączniku nr 9 do SIWZ. 3.2 Wykonawca w dniu podpisania umów z poszczególnymi Zamawiającymi będącymi członkami grupy zakupowej winien posiadać zawarte umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorami systemu dystrybucyjnego: PGE DYSTRYBUCJA S.A., (Odział W-wa) oraz ENERGA Operator S.A. 3.3 Podana w pkt 3.1 wielkość wolumenu energii jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. Wykonawca nie będzie domagał się jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu, a rozliczenie nastąpi w oparciu o ilość rzeczywistego zużycia według stawek zaoferowanych w ofercie ceny energii stanowiącej podstawę do zawarcia niniejszej umowy. 3.4 W ramach prawa opcji zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości energii elektrycznej będącej przedmiotem sprzedaży o 5% w stosunku do wolumenu opisanego w pkt 3.1. W takim przypadku rozliczenie energii dostarczonej w ramach prawa opcji nastąpi w oparciu o stawki zaoferowane w ofercie ceny energii stanowiącej podstawę zawarcia niniejszej umowy. 3.5 Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenie z tytułu skorzystania z prawa opcji opisanego w pkt 3.4. 3.6 Sprzedaż energii elektrycznej powinna być zgodna z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 3.7 Zamawiający i jednostki organizacyjne Zamawiającego nie mają zawartych umów lub aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych. 3.8 Zamawiający informuje, że posiada aktualnie zarówno umowy kompleksowe na sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji jak i umowy rozdzielone na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji. Umowy kompleksowe dotyczą PPE obiektów, których właścicielem jest Miasto i Gmina Serock, wyszczególnionych w poz. 160 i 161 oraz obiektów, których właścicielem jest Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Serocku, wyszczególnionych w poz. 15 w Załączniku Nr 9 do SIWZ. Obowiązujące umowy kompleksowe wygasają z dniem 31.12.2019 r. Planowany okres rozpoczęcia sprzedaży energii dla wszystkich PPE wyszczególnionych w Załączniku nr 9 to 1 styczeń 2020 r.. Umowy dystrybucyjne zawarte są na czas nieokreślony. 3.9 Zamawiajacy wskazuje, że na obiekcie – Szkoła Podstawowa w Zegrzu im. Wojska Polskiego (PPE Nr PL_ZEWD_1408002635_05) zainstalowana jest mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 40,2 kWp. Sprzedawca będzie odpowiedzialny za bilansowanie handlowe energii elektrycznej wytworzonej we wskazanej instalacji. 3.10 Zamawiający informuje, że wszystkie PPE wyszczególnione w wykazie posiadają miesięczne okresy rozliczeniowe. Okresy rozliczeniowe mogą ulec zmianie w wyniku podjętych przez Zamawiającego decyzji. 3.11 Zamawiający informuje, że samodzielnie zawrze umowy o świadczenie usług dystrybucji energii w przypadku PPE, dla których obowiązują dotychczas umowy kompleksowe, przy czym złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o zawarcie umów o świadczenie usług dystrybucji będzie obowiązkiem Wykonawcy. 3.12 Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy w celu przeprowadzenia w jego imieniu procedury zmiany sprzedawcy oraz złożenia wniosku o zawarcie umów o świadczenie usług dystrybucji. Treść pełnomocnictwa jakie zostanie udzielone Wykonawcy stanowi załącznik nr 3 do projektu Umowy. W uzasadnionym przypadku, Zamawiający dopuści udzielenia pełnomocnictwa według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę. Warunkiem udzielenia pełnomocnictwa według wzoru Wykonawcy będzie przesłanie przedmiotowego wzoru Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 ze zm.), b) posiadają zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z lokalnymi operatorami systemu dystrybucyjnego: PGE DYSTRYBUCJA S.A., (Odział W-wa) oraz ENERGA Operator S.A. lub zobowiązuje się do zawarcia takiej umowy nie później niż do czasu zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia (dotyczy wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach