Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Przemysłowa 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2499800 , fax. 063 2499813
- Data zamieszczenia: 2015-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie
ul. Przemysłowa 7 7
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2499800, fax. 063 2499813
REGON: 31102292000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.psp.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i lokali będących w użytkowaniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do obiektów Zamawiającego energii elektrycznej czynnej. Obiekt przy ul. Przemysłowej 7: - Moc przyłączeniowa 100kW, - Moc zamówiona 32,5kW, - Prognozowane zużycie w okresie 3 lat - 276 084kWh, - Taryfa C11 całodobowa - 276 084kWh, - Zamawiający zaliczany jest do IV grupy przyłączeniowej Obiekt przy ul. 3-go Maja 60: - Moc przyłączeniowa 50kW, - Moc zamówiona 16,5kW, - Prognozowane zużycie w okresie 3 lat - 136 119kWh, - Taryfa C11 całodobowa - 136 119kWh, - Zamawiający zaliczany jest do IV grupy przyłączeniowej Obiekt przy ul. Przemysłowej 5/107 - mieszkanie: - Moc przyłączeniowa 4kW, - Moc zamówiona 4kW, - Prognozowane zużycie w okresie 3 lat - 12 000kWh, - Taryfa G11 całodobowa - 12 000kWh, - Zamawiający zaliczany jest do V grupy przyłączeniowej Obiekt przy ul. Przemysłowej 5 - pomieszczenie łączności: - Moc przyłączeniowa 4kW, - Moc zamówiona 4kW, - Prognozowane zużycie w okresie 3 lat - 2550kWh, - Taryfa G11 całodobowa - 2550kWh, - Zamawiający zaliczany jest do V grupy przyłączeniowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga by oferta zabezpieczona była wadium w wysokości 2.500,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust.6 ustawy. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank SA nr 34 1560 0013 2015 2812 8517 0004 z zaznaczeniem - Wadium w przetargu nieograniczonym na zadanie pod nazwą: Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i lokali będących w użytkowaniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wniesione najpóźniej do godz. 11:00 w dniu 20 listopada 2015r. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego u Głównego Księgowego w pok. 24 w terminie określonym w części X pkt. 25.4. SIWZ, a uwierzytelnioną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię wadium załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.psp.wlkp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujście oraz jednostek organizacyjnych Gminy Ujście w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2019r.
Dodano: 2016-06-21 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa oleju napędowego i opałowego dla LZD Siemianice
Dodano: 2016-03-10 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Osieczna
Dodano: 2016-02-29 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę paliw płynnych dla środków transportu znajdujących się w ewidencji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu
Dodano: 2016-01-05 - Dostawa energii elektrycznej na lata 2016-2017
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków, obiektów Gminy Grodziec i jej Jednostek Organizacyjnych
Dodano: 2015-12-15 - Zakup detaliczny paliw płynnych, olejów silnikowych i przekładniowych dla pojazdów Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o. o.
Dodano: 2015-12-03