Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej

Gmina Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
  • Data zamieszczenia: 2010-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
    ul. Klonowa 2 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
    REGON: 51074316600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, eksploatacji budynków, lokali, obiektów oraz zasilania urządzeń technologicznych dla Zamawiającego oraz dla następujących jednostek organizacyjnych Gminy Jonkowo: a) Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, b) Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo, c) Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo, d) Szkoła Podstawowa Nowe Kawkowo, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo, e) Gimnazjum w Jonkowie, ul. Hanowskiego 27, 11 - 042 Jonkowo, f) Przedszkole Samorządowe w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo, 2. Szacunkowe łączne zapotrzebowanie na dostawy energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków, lokali, obiektów oraz zasilania urządzeń technologicznych Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych wynosi: 1 047 091 kWh, w tym: a) oświetlenie uliczne: ­ - strefa dzienna - 112 693 kWh, ­ - strefa nocna - 198 352 kWh. b) budynki i pozostałe obiekty - strefa całodobowa - 736 046 kWh. 3. Szczegółowe dane dot. punktów poboru energii elektrycznej zawiera Załącznik nr 1 SIWZ stanowiący jej integralną część. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również, na podstawie pełnomocnictw udzielonych odpowiednio przez Wójta Gminy Jonkowo oraz kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych gminy, do: a) zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD) do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, b) składania oświadczeń woli w zakresie: ­ - wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej lub ­ - złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej, c) reprezentowania Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy, z uwzględnieniem wskazanych taryf oraz mocy umownych dla poszczególnych obiektów, tj. w szczególności uzyskać, ustalić treść i przedłożyć odpowiednio Zamawiającemu/kierownikom jednostek organizacyjnych Zamawiającego do podpisania niezbędne dokumenty, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia wniosku przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego. 5. Od Wykonawcy wymaga się również pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zawartej umowy. 6. Wykonawca winien posiadać aktualną umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do obiektów Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. 7. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie do obiektów Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych Gminy na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 8. Rozliczenia finansowe: 1) Płatnikami należności za dostarczoną energię będą następujący odbiorcy w zakresie odpowiednim do przypisanych punktów poboru energii: a) Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, NIP 739-10-10-778, (w zakresie punktów przypisanych bezpośrednio Zamawiającemu - Gminie Jonkowo jak i do Urzędu Gminy Jonkowo), b) Szkoła Podstawowa w Jonkowie, ul. Hanowskiego 29, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-61-734, c) Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzesinie, Wrzesina 43, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-64-371, d) Szkoła Podstawowa Nowe Kawkowo, Nowe Kawkowo 25, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-63-472, e) Gimnazjum w Jonkowie, ul. Hanowskiego 27, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-61-740, f) Przedszkole Samorządowe w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo, NIP 739-32-59-826, 2) Należności wynikające z faktur VAT będą płatne w terminie 21 dni od daty doręczenia odpowiedniej jednostce organizacyjnej Zamawiającego prawidłowo wystawionych faktur VAT, zawierających wyszczególnienie należności za energię elektryczną w rozbiciu na poszczególne punkty poboru, o których mowa w Załączniku nr 1 do umowy. 3) Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen jednostkowych określonych w Formularzu Cenowym składającym się na ofertę Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jonkowo-ug.bip-wm.pl zakładki: Zamówienia publiczne Ogłoszenia przetargów
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach