Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg
- Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3183300, 3183348, 3183287 , fax. 32 3183300, 32 3183287
- Data zamieszczenia: 2015-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
ul. Bytomska 41 41
41-400 Mysłowice, woj. śląskie
tel. 32 3183300, 3183348, 3183287, fax. 32 3183300, 32 3183287
REGON: 00030825800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa endoprotez stawu biodrowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa endoprotez stawu biodrowego dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach w asortymencie i w szacunkowych ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Specyfikacja asortymentowo-ilościowa zawiera 1 pakiet: Pakiet nr 1 ENDOPROTEZA CAŁKOWITA STAWU BIODROWEGO 3. Oznaczenie asortymentu wg kodów CPV: Pakiet nr 1 ENDOPROTEZA CAŁKOWITA STAWU BIODROWEGO 33183100-7 Implanty ortopedyczne 4. Wielkości określone specyfikacją asortymentowo - ilościową zostały oszacowane na podstawie przewidywanego zapotrzebowania i są wielkością maksymalną. Ostateczna wielkość dostawy zostanie określona na podstawie sukcesywnych zamówień wynikających z potrzeb Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga przeszkolenia personelu w zakresie użytkowania oferowanych produktów. Liczba pracowników wymagających przeszkolenia, ilość i termin szkoleń zostanie uzgodniony po podpisaniu umowy. 6. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy kompletu instrumentarium i urządzeń umożliwiających prawidłowe wykonanie zabiegu operacyjnego (założenie oferowanego asortymentu) bez konieczności dokupywania dodatkowych narzędzi oraz bezpłatny serwis instrumentarium. 7. Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego w formie depozytu pełny asortyment rozmiarowy implantów. Rozliczany będzie asortyment zużyty do zabiegu. 8. Endoproteza zakładana powinna być natychmiast uzupełniana tak, aby do następnego zabiegu operacyjnego przystąpić z pełnym kompletem rozmiarów. 9. Wykonawca gwarantuje, że: a) dostarczy towar jest fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad. b) dostarczony towar posiada wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do dopuszczenia towaru do obrotu i używania. c) dostarczy towar o terminie przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostawy. d) na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru, co do tożsamości. e) na opakowaniach zbiorczych będą znajdować się następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, data produkcji. 11. Reklamacja towaru wadliwego będzie składana telefonicznie lub faksem oraz potwierdzana pisemnie. 12. W przypadku wystąpienia wad jakościowych i/lub ilościowych Wykonawca zobowiązany jest wymienić towar wadliwy na wolny od wad i/lub uzupełnić niedobór ilościowy w ciągu 24 godzin od dnia złożenia reklamacji lub w następnym dniu po dniach wolnych od pracy. 13. Wykonawca na własny koszt i ryzyko wymieni towar, w którym stwierdzono wadę ilościową i/lub jakościową - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital2myslowice.pl/index.php/zamowienia-publiczne/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę implantów (4)
Dodano: 2016-07-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 16/PN/16 NA DOSTAWY ENDOPROTEZ, IMPLANTÓW ZESPALAJĄCYCH ORAZ CEMENTU KOSTNEGO
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa endoprotez oraz pozostałego asortymentu ortopedycznego
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa endoprotez, implantów ortopedycznych , materiałów do ich zakładania oraz wyrobów używanych w przypadku złamań dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 7 zadań (pakietów).
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa implantów (3) - implanty do regeneracji ubytków powierzchni chrząstki stawowej
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa implantów ortopedycznych wraz z dzierżawą instrumentariów w rozbiciu na pakiety
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa implantów (2)
Dodano: 2016-05-23 - Przetarg nieograniczony nr 18/PN/16 na dostawę endoprotez stawu biodrowego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000,00 EURO
Dodano: 2016-05-23 - DOSTAWA IMPLANTÓW
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa endoprotez stawu kolanowego
Dodano: 2016-05-11