Przetargi.pl
Dostawa emulsji kationowej C65B3 PU/RC (K1-65) dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu w roku 2013

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7421988, 7422494 , fax. 95 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 24 24
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7421988, 7422494, fax. 95 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa emulsji kationowej C65B3 PU/RC (K1-65) dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. e) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.2 Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 3.3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem emulsji kationowej C65B3 PU/RC (K1-65 z asfaltu drogowego D100/150 *0,1 mm wg PN-EN 1426) do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych z użyciem grysów kamiennych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu w roku 2013 w ilości 44 Mg. 3.4 Warunki, miejsce i terminy dostaw: a) dostawa odbywać się będzie sukcesywnie wg zamówień Zamawiającego w 4 dostawach po 11 Mg: - Obwód Drogowy w Trzcielu (zjazd z drogi krajowej nr 2 w km 94+300) - 50 % dostawy (5,5 Mg); - Obwód Drogowy w Popowie (1650 m od zjazdu z drogi krajowej nr 3 w km 217+629) - 50 % dostawy (5,5 Mg); gdzie emulsja zostanie przelana do pojemników Zamawiającego; b) maksymalna wielkość jednorazowego zamówienia to ok. 11 ton; c) w cenę emulsji należy wkalkulować koszty związane z jej transportem do OD w Popowie i OD w Trzcielu; d) materiał powinien być dostarczony do wskazanych Obwodów Drogowych po uprzednim ustaleniu terminu dostawy z kierownikami OD; e) dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiału po drogach publicznych; f) odbioru dostaw mogą dokonywać tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego; g) Wykonawca do każdej partii materiału dołączy dowód WZ; h) emulsję należy dostarczyć w ciągu 5 dni od daty złożenia telefonicznego, pisemnego (fax.) lub pocztą elektroniczną zamówienia danej partii materiału. Szczegółowy zakres planowanego zamówienia publicznego zawiera formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać wymaganiom określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A 99 dla emulsji K1-65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną jednostkę lub normie europejskiej PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. 3.5 Wymagania dotyczące dostaw: Emulsja asfaltowa, kationowa, szybkorozpadowa, niemodyfikowana C65B3 PU/RC lub K1-65. W przypadku oferowania emulsji C65B3 PU/RC powinna spełniać wymagania normy europejskiej PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. W przypadku oferowania emulsji K1-65 powinna spełniać wymagania Aprobaty Technicznej, określonymi w Warunkach Technicznych WT Em-A 99, seria I, zeszyt 60 IBDiM. 3.6 Wykonawca wykaże zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj.: Aprobatę Techniczną IBDiM wraz z Krajową Deklaracją Zgodności podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonej specyfikacji technicznej (Aprobacie Technicznej) lub Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji na zgodność z normą PN-EN 13808:2010. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, wskazanych powyżej, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz umową. 3.7 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.8 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, w szczególności określonymi w pkt. 3.5 niniejszej SIWZ. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Wykonawca gwarantuje jakość dostaw zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych dostaw emulsji na każde życzenie Zamawiającego. 6) Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości dostaw emulsji (niezgodność z normami i obowiązującymi przepisami). 3.9 Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturami częściowymi za wykonane i dostarczone kompletne zamówienia cząstkowe. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane i dostarczone zamówienia cząstkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/?c=94
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach