Przetargi.pl
Dostawa emulsji asfaltowej do wykorzystania w urządzeniu typu patcher

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2010-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15 15
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa emulsji asfaltowej do wykorzystania w urządzeniu typu patcher
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest emulsja asfaltowa zwykła szybkorozpadowa z lepiszczem asfaltowym, niemodyfikowana o zawartości lepiszcza (asfaltu) 65%, polskie oznaczenie K1-65 - lub równoważna, która będzie wykorzystywana w urządzeniu typu patcher w ilości ok. 100 Mg. Wymieniona ilość może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.Emulsja asfaltowa będzie kupowana sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ilość masy przewidzianej do odbioru w danym dniu, Zamawiający będzie uzgadniał z Dostawcą faksem lub telefonicznie minimum 1 dzień przed odbiorem. Odbiór emulsji asfaltowej odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego. Dostawca zobowiązuje się do załadowywania zbiornika o pojemności 10000 m3 w miejscu oraz ilości wskazanej przez Zamawiającego. Odbiór emulsji uzależniony również będzie od panujących warunków atmosferycznych, co oznacza, że w przypadku, gdy warunki będą nieodpowiednie, nie będzie ona odbierana od Dostawcy. Rozliczenie za odebraną emulsję następować będzie na podstawie faktury wystawionej raz w miesiącu. Podstawę wystawienia faktury stanowić będą dokumenty WZ potwierdzające realizację zamówienia oraz wskazujące ilość odebranej emulsji. Należność oparta na wystawionej fakturze przelewana będzie na konto Dostawcy w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach