Przetargi.pl
DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ KATIONOWEJ

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3175646
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Wrocławska 2 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3175646
    REGON: 93195009200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA EMULSJI ASFALTOWEJ KATIONOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej 65%. Szacunkowe potrzeby Zamawiającego na emulsję, w trakcie obowiązywania umowy, wynoszą 90 ton emulsji. Jednorazowa dostawa obejmuje 10 ton emulsji. Cena oferty powinna obejmować cenę za 1 tonę emulsji oraz wartość zamówienia za 90 ton emulsji. Oferent obowiązany jest podać w ofercie także koszt transportu emulsji do bazy Służby Drogowej w Środzie Śląskiej przy ul. Świdnickiej 33. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Łączna ilość dostaw obejmuje 9 transportów. Dostawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu, przy każdej dostawie, świadectwa jakości dostarczanej emulsji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach