Przetargi.pl
Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Nowa Dęba w 2016 roku.

PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Sikorskiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8467452 , fax. 015 8467377
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba
    ul. Sikorskiego 2 2
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 015 8467452, fax. 015 8467377
    REGON: 83001774200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_buda_stalowska/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Nowa Dęba w 2016 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika oraz pracowników Lasów Państwowych. Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika. Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zamian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika. Wzorcowe mundury i oznaki wykonane są w 2 egzemplarzach i przechowywane w Ośrodku Rozwojowo-Wdrożeniowym Lasów Państwowych w Bedoniu. Fotografie wzorcowych mundurów i oznak oraz wzorcowa dokumentacja techniczno-technologiczna w formie plików PDF dostępne są także na stronie internetowej ORW LP: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VP2JPeGSIHA http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.VP2JkeGSIHA. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 6683 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że przy dostawie przedmiotu zamówienia, stosuje PRAWO OPCJI. Oznacza to, że ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych sortów będzie zależeć od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Zgodnie z prawem opcji zamawiający może zamawiać towary w dowolnej konfiguracji, w zależności od swojego bieżącego zapotrzebowania. Ilości poszczególnych rodzajów elementów umundurowania będą realizowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników nadleśnictwa, w ramach wartości zamówienia i przy zastosowaniu cen jednostkowych poszczególnych elementów zamówienia, określonych przez wykonawcę w formularzu cenowym. Podana w formularzu cenowym łączna ilość elementów umundurowania ma posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Istnieje możliwość, w zależności od indywidualnych potrzeb pracowników nadleśnictwa, iż ilość ta może ulec zmianie i nie będzie to podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Prawem opcji objęte jest 80% wartości zamówienia, oznacza to, iż Zamawiający zobowiązany jest do zamówienia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ o wartości co najmniej 80% wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości. Zamawiający przewiduje że maksymalna nominalna wartość zamówienia może wynieść 120% ceny ofertowej. Wykonawca zapewni minimum 24 miesięczną gwarancję (liczoną od daty dostawy) na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_buda_stalowska/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach