Przetargi.pl
Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp

Nadleśnictwo Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rzeszowska 134
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8766211
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rudnik
    ul. Rzeszowska 134 134
    37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 015 8766211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/rudnik/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Mundur wyjściowy leśnika: 1.Mundur wyjściowy męski: - marynarka 4 szt; - spodnie 11 szt; 2.Mundur wyjściowy damski:- marynarka 2 szt; spódnica 1 szt; - spodnie 2 szt; 3.Koszula biała męska z długim rękawem 8 szt; 4.Koszula biała męska z krótkim rękawem 8 szt; 5.Bluzka biała damska z długim rękawem 2 szt; 6.Bluzka biała damska z krótkim rękawem 1 szt; 7.Krawat 4 szt.; 8.Płaszcz wiosenno - jesienny damski 0 szt; 9. Płaszcz wiosenno - jesienny męski 3 szt; 10.Kapelusz damski 0 szt; 11.Kapelusz męski 1 szt; 12.Kurtka zimowa damska 1 szt; 13.Kurtka zimowa męska 11 szt; 14.Czapka mundurowa 1 szt; II.Mundur codzienny leśnika: 1.Koszula męska z długim rękawem 32 szt; 2.Koszula męska z krótkim rękawem 41 szt; 3.Bluzka damska z długim rękawem 3 szt; 4.Bluzka damska z krótkim rękawem 6 szt; 5.Spodnie męskie 17 szt; 6.Spódnica 1 szt; 7.Sweter 24 szt; 8.Kamizelka 12 szt; 9.Bluza z polaru 24 szt; 10.Kurtka 13 szt; 11. Czapka zimowa 3 szt; III.Mundur terenowy leśnika: 1.Ubranie letnie Bluza i kamizelka z wzorem panterki 5 szt; Spodnie z wzorem panterki 29 szt; 2.Ubranie zimowe: Kurtka z wzorem panterki 9 szt; Spodnie z wzorem panterki 7 szt; 3.Czapka letnia 9 szt; 4.Czapka zimowa 4 szt; IV.Przedmioty uzupełniające: 1.Szalik 3 szt; 2.Rękawice damskie 3 szt; 3. Rękawice męskie 12 szt; 4. Skarpety 57 par; 5.Półbuty wyjściowe 12 par; 6.Peleryna 3 szt, 7.Półbuty codzienne 15 par; 8. Trzewiki terenowe z membraną z sympatexu lub równoważną 13 par; 9.Trzewiki terenowe z membraną z goretexu lub równoważną 22 par; V.Oznaki: 1. Stylizowany wizerunek orła 0 szt; 2.Stylizowana gałązka modrzewia 0 szt; 3.Oznaki służbowe 2 szt. VI.Sorty BHP: 1.Buty gumowo-filcowe z kołnierzem 28 par; 2. Buty gumowe ze skarpetką 33 par; 3.Rękawice ochronne (wzmocnione skórą licową) 0 szt; 4. Rękawice podgumowane 0 szt; 5.Ubranie robocze drelichowe letnie 8 szt; 6.Ubranie robocze ocieplane 12 szt; 7.Kurtka wodochronna 13 szt; 8. Trzewiki robocze przemysłowe 8 par szt; 9.Fartuch roboczy 0 szt; 10.Czapka letnia 5 szt; 11.Koszula flanelowa 12 szt; 12.Kalesony bawełniane 12 szt; 13.Kamizelka ocieplana drelichowa 0 szt; 14.Czapka zimowa 5 szt; 15.Płaszcz p.deszczowy 1 szt; 16.Kurtka ocieplana 3 szt; 17.Płaszcz roboczy damski 0 szt; 18.Torba polowa (raportówka) 14 szt. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia może wynosić 125% ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 25%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy). Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj: 03.10.2012r. r. godz.10.00 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732,Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010r Nr 96 poz.620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 w banku BGŻ oddział Stalowa Wola z dopiskiem: Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia bhp. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w pkt. 2. Ppkt 2-5, należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego - (parter) w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty w sposób który pozwoli bez zdekompletowania zwrócić dokument. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o uzupełnienie dokumentów na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, lub pełnomocnictw, nie złożył ww. dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5 powyżej jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_rudnik/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach