Przetargi.pl
Dostawa elementów umundurowania IV

Straż Miejska Miasta Krakowa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-416 Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 68 82 154 , fax. 12 68 82 292
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Krakowa
    ul. Dobrego Pasterza 116 116
    31-416 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 68 82 154, fax. 12 68 82 292
    REGON: 35000739900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów umundurowania IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzoru określonego w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub z ofertą powinna być doręczona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest. Wzory dostarczone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą e-mailową. Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy Straży Miejskiej Miasta Krakowa; EK - umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów. Część 1 - Kurtki zimowe Kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 49 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Kurtka zimowa krótka: materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min.155g/m2, kolor ciemny granat, długość do połowy bioder, na plecach dwie odszywane fałdy, umożliwiające swobodę ruchów, kurtka wyposażona w 2 podwójne nakładane przednie kieszenie wierzchnie, w dolnej części, dostępne z góry i z boku o wymiarach: dł. 21 cm i szer. 20 cm, z patką zapinaną na rzepy, z kontrafałdą na środku, kieszeń wewnętrzna na podszewce; całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, dół kurtki i rękawy wykończone gumą (ściągacze), szlufki na pas główny w rozmiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości od 6 do 8 szt., uchwyty pagonów zapinane na rzepy lub guziki, o szerokości 4,5 cm przy ramieniu, na końcu o szerokości 4 cm, długość uchwytu 14 cm, zakończony ścięciami; na lewej piersi rzep koloru czarnego na identyfikator haftowany z numerem służbowym o wymiarach 7,5 x 8,5 cm, odpinany kołnierz futrzany, odpinana pikowana podpinka. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM - 33 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r., B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r. Kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 29 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Kurtka zimowa 3/4: ocieplona, materiał - 100% poliester powlekany poliuretanem, gramatura min. 155 g/m2, kolor ciemny granat,, wyposażona w dole w 2 przednie kieszenie wierzchnie cięte z wypustką, jedną kieszeń wewnętrzną, całość zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą, w dolnej części po bokach gumki (ściągacze), rękawy zakończone ściągaczami, pagony na rzepy lub guziki o dł. 14 cm, szerokości przy ramionach 4,5 cm, na końcu 4 cm, ścięte; na lewej piersi wszyta klapa na blachę służbową o wymiarach 5,5 x 9,5 cm, z otworem na blachę - dolna część klapy mocowana do kurtki na rzep, od wewnątrz kurtki dopinana stójka (kołnierz krótki), odpinana pikowana podpinka, szlufki na pas główny o wymiarze od 5,5 do 6,5 cm w ilości 2 szt. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. A. SM - 13 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r., B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r. Część 2 - Spodnie i spódnice Spodnie gabardyna - 77 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 Spodnie gabardynowe: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na: pasek wąski (4 cm) i pas główny (5,5 - 6 cm), zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą, materiał - gabardyna mundurowa o gram. 480 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor - ciemny granat. A. SM - 45 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r., B. EK - 32 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r., Spódnica gabardyna - 2szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4 Spódnica gabardyna: krój prosty szyta na indywidualne wymiary pracownic, z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne szlufki na pas główny (5,5 do 6 cm) i pasek wąski (4 cm), materiał - gabardyna: poliester 55%, wełna 45%, gramatura 480 g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), kolor ciemny granat. A. SM - 2 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r., B. - Część 3 - Kozaki zimowe Kozaki zimowe - 108 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Wierzch: cholewka wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze czarnym, gładkiej, wodoodpornej, odpornej na pękanie przy zginaniu, na zadrapania i zarysowania o gr. 1,8 - 2,0 mm; podszewka na obłożyny: tkanina ocieplana typu kożuch krótki włos lub filc; międzypodszewka typu molino (bawełniana); podeszwa przeciwpoślizgowa, odporna na uszkodzenia mechaniczne i na ścieranie, spody gumowe wykonane metodą wtrysku, klejony system montażu, koloru czarnego; podsuwka wykonana ze styrogumu gr. 5 - 7 mm; wyściółka obuwnicza typu filc koloru czarnego; kołnierz (tkanina skóropodobna typu skaj) z wypełnieniem pianką PU grubości 20 mm; system sznurowania: szybkiego sznurowania (wiązany), co najmniej 8 oczek lub haków/punktów mocowania na każdej ze stron; sznurowadła okrągłe, plecione kolor czarny o średnicy min. 5 mm, o długości od 1,4 do 1,6 m. A. SM - 92 pary, termin dostawy: 10.11.2014 r., B. EK - 16 par., termin dostawy: 10.11.2014 r. Kozaki zimowe wyjściowe - 2 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Trzewiki całoskórzane ocieplane tkaniną typu (miś), wykonane z naturalnych skór licowych w kolorze czarnym, model sznurowany, 5 dziurek na sznurówki wykończonych metalowym wzmocnieniem. Lekka podeszwa wykonana z TR, antypoślizgowa. A. SM - 2 pary, termin dostawy: 10.11.2014 r., B.- Część 4 - Polary - 382 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Polar w kolorze ciemny granat, materiał wykonany z poliestru (100 %), o gramaturze od 350 do 400 g/m2, taliowany, zapinany na zamek błyskawiczny YKK lub równoważny, tj. plastikowy, kryty plisą, z osłoną suwaka w górnej części, 2 kieszenie dolne zapinane na zamki umieszczone pionowo, symetrycznie; ściągacze na rękawach, na dole polaru ściągacz z gumosznurkiem z regulowanym stoperem,, wzmocnienia w kolorze czarnym, na rękawach od ściągacza gumowego do połowy ramienia od strony zewnętrznej i na ramionach, A. SM - 366 szt., termin dostawy: 20.11.2014 r., B. EK - 16 szt., termin dostawy: 20.11.2014 r., Część 5 - Golfy - 128 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Golf w kolorze ciemny granat, materiał - 100% bawełna, gramatura 180 g/m2, dół i rękawy wykończone ściągaczami z domieszką lycry . A. SM - 128 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r., B. - Część 6 - Odzież treningowa (dres z nadrukiem (Straż Miejska)) - 37 kpl Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.41.21.00-1 Dres - materiał : bawełna 70% + poliester 30% , gramatura min. 280 g/m2, kolor ciemny granat, bluza na zamek z poziomym napisem na plecach w kolorze żółtym STRAŻ MIEJSKA (Ż pisane z kropką, wys. liter - 2,5 cm), wykonanym techniką sitodruku, spodnie z zewnętrznym rozcięciem ( 8,5 cm) na dole nogawek. A. SM - 21 kpl., termin dostawy: 10.11.2014 r., B. EK - 16 kpl., termin dostawy: 10.11.2014 r. Część 7 - Czapki Czapka zimowa 27 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa z daszkiem w kolorze ciemny granat z orłem metalowym koloru żółtego i otokiem żółto - granatowym, wykonana z nylonu, ocieplona pikowaną ociepliną, nauszniki z futerkiem koloru czarnego wiązane na szczycie czapki. A. SM - 11 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r., B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r., Czapka typu (Dokerka) - 310 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 Czapka zimowa typu (Dokerka) wykonana z polaru w kolorze ciemnogranatowym, z wykończeniem z dzianiny w tym samym kolorze. Wyposażona w chowany ocieplacz na kark i uszy, który może być wysunięty lub schowany do wewnątrz; z wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą i z napisem na wstędze (STRAŻ MIEJSKA) w kolorze żółtym, na środku otoczki czapki. Wzór orła zgodny z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami). A. SM - 294 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r., B. EK - 16 szt., termin dostawy: 10.11.2014 r., Część 8 - Skarpety zimowe - 616 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Skarpety męskie frotte w kolorze: ciemny granat, materiał: bawełna 80% + poliamid 20% ze ściągaczem i płaskim szwem. A. SM - 584 pary, termin dostawy: 31.10.2014 r., B. EK - 32 pary, termin dostawy: 31.10.2014 r., Część 9 - Szaliki - 38 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.20.00-3 Szalik zimowy koloru ciemny granat o wymiarach 100-110 cm x 26-30 cm, skład: 70% akryl, 30% wełna A. SM - 22 szt., termin dostawy: 31.10.2014 r., B. EK - 16 szt., termin dostawy: 31.10.2014 r., Część 10 - Rękawiczki skórzane - 158 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Rękawice skórzane męskie i damskie 5-palcowe, zimowe wykonane ze skóry rękawiczniczej w kolorze czarnym, ocieplane wkładem z anilany, maszynowo szyte, w nadgarstku wszyta gumka. A. SM - 142 pary, termin dostawy: 31.10.2014 r., B. EK - 16 par, termin dostawy: 31.10.2014 r., Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące przedmiotem zamówienia na okres określony w formularzu oferty dla konkretnych części zamówienia. Elementy umundurowania, do których należy przyszyć emblematy, mają zostać dostarczone przez Wykonawcę w stanie gotowym do użytku. Emblematy do przyszycia dostarczy Zamawiający. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania. (Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy) Do części 1, 2, 4 należy dołączyć próbki materiału z atestami lub innymi dokumentami z ich opisem. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak będą brane pod uwagę jedynie takie oferty, w których Wykonawca zaproponuje realizację zamówienia dla całej części, tj. dla wszystkich pozycji w tej części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 182232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w kwocie: - dla 1 części zamówienia 325,00 zł (trzysta dwadzieścia pięć zł 00/100); - dla 2 części zamówienia 225,00zł (dwieście dwadzieścia pięć zł 00/100); - dla 3 części zamówienia 450,00 zł (czterysta pięćdziesiąt zł 00/100); - dla 4 części zamówienia 930,00 zł (dziewięćset trzydzieści 00/100); - dla 5 części zamówienia 100,00 zł (sto zł 00/100); - dla 6 części zamówienia 85,00zł (osiemdziesiąt pięć zł 00/100); - dla 7 części zamówienia 410,00 zł (czterysta dziesięć zł 00/100); - dla 8 części zamówienia 40,00 zł (czterdzieści zł 00/100); - dla 9 części zamówienia 12,00 zł (dwanaście zł 00/100); - dla 10 części zamówienia 230,00zł (dwieście trzydzieści zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić: - przelewem na rachunek Zamawiającego: 03 1240 4722 1111 0010 3082 8712 prowadzony w Banku Pekao S. A. - przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego). - wadium może być wpłacone wyłącznie w złotych (PLN). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez PARP, należy wnieść poprzez złożenie oryginału odpowiednich dokumentów w kasie Straży Miejskiej Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, II piętro. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowanie złożenia oryginału w kasie Straży Miejskiej Miasta Krakowa należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania Wykonawcy ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z przepisami Ustawy, lub zatrzyma je w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami, w przypadku, gdy: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach