Przetargi.pl
Dostawa elementów naprawczych do sygnalizacji świetlnej

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    ul. Wilczak 16 16
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
    REGON: 00016252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów naprawczych do sygnalizacji świetlnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów naprawczych do sygnalizacji świetlnych w poniżej podanym asortymencie i ilościach: 1) Wkład latarni sygnalizacyjnej czerw. fi 300 źródło światła LED S-1 - 50 szt. 2) Wkład latarni sygnalizacyjnej żółty fi 300 źródło światła LED S-1 - 50 szt. 3) Wkład latarni sygnalizacyjnej zielony fi 300 źródło światła LED S-1 - 50 szt. 4) Wkład latarni sygnalizacyjnej czerw. fi 200 źródło światła LED S-1 - 10 szt. 5) Wkład latarni sygnalizacyjnej żółty fi 200 źródło światła LED S-1 - 10 szt. 6) Wkład latarni sygnalizacyjnej zielony fi 200 źródło światła LED S-1 - 10 szt. 7) Wkład latarni sygnalizacyjnej czerw. fi 200 źródło światła LED sylwetka pieszy S-5 - 50 szt. 8) Wkład latarni sygnalizacyjnej zielony fi 200 źródło światła LED sylwetka pieszy S-5 - 50 szt 9) Wkład latarni sygnalizacyjnej czerw. fi 200 źródło światła LED sylwetka rower S-6 - 10 szt. 10) Wkład latarni sygnalizacyjnej zielony fi 200 źródło światła LED sylwetka rower S-6 - 10 szt. 11) Wkład latarni sygnalizacyjnej czerw. fi 200 źródło światła LED sylwetka pieszy/rower S-5/6 - 10 szt. 12) Wkład latarni sygnalizacyjnej zielony fi 200 źródło światła LED sylwetka pieszy/rower S-5/6 - 10 szt. 13) Wkład latarni sygnalizacyjnej tramwaj źródło światła LED sylwetka ST stop - 20 szt 14) Wkład latarni sygnalizacyjnej tramwaj źródło światła LED sylwetka ST jedź - 20 szt. 15) Wspornik zaciskowy długi SIEMENS - 30 szt. 16) Wspornik zaciskowy krótki SIEMENS - 70 szt. 17) Wspornik mocujący długi SIEMENS - 50 szt. 18) Wspornik mocujący krótki SIEMENS - 50 szt. 19) Śruba wieńcowa latarni sygnalizacyjnej SIEMENS - 320 szt 20) Nakrętka wieńcowa latarni sygnalizacyjnej SIEMENS - 220 szt. 21) Pierścień sprężysty łączący latarnie sygnalizacyjne SIEMENS - 130 szt. 22) Obudowa fi300 SIEMENS - 120 szt. 23) Obudowa fi200 SIEMENS - 120 szt. 24) Element mocujący(obudowę z wspornikiem) SIEMENS - 200 szt. 25) Zaślepka(do obudowy) SIEMENS - 50 szt. 26) Pokrywa (drzwi do obudowy) fi300 SIEMENS - 120 szt. 27) Pokrywa (drzwi do obudowy) fi200 SIEMENS - 120 szt. 28) Uszczelka pokrywy fi300 SIEMENS - 50 szt. 29) Uszczelka pokrywy fi200 SIEMENS - 50 szt. 30) Uszczelka soczewki fi300 SIEMENS - 120 szt. 31) Uszczelka soczewki fi200 SIEMENS - 120 szt. 32) Blok z zaciskami 230V wago - 100 szt. 33) Daszek latarni sygnalizacyjnej fi 300 SIEMENS - 150 szt. 34) Daszek latarni sygnalizacyjnej fi 200 SIEMENS - 180 szt. 35) Daszek latarni sygnalizacyjnej fi 300 GLOBAL - 50 szt. 36) Daszek latarni sygnalizacyjnej fi 200 GLOBAL - 60 szt. 37) Daszek latarni sygnalizacyjnej fi 300 FUTURIT - 80 szt. 38) Daszek latarni sygnalizacyjnej fi 200 FUTURIT - 60 szt. 39) Wkład latarni sygnalizacyjnej Fi 200 źródło światła LED S-2 kolor zielony strzłka we wsk.kier. - 50 szt. Przetarg nieograniczony poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349420002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 8.2. SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia: - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowi załącznik nr 2 do SIWZ W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: a) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załącza do oferty: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych powyżej ma obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. b) Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach