Przetargi.pl
Dostawa przycisków sterowniczych i sygnalizatorów akustycznych

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6477200 , fax. 061 8201709
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    ul. Wilczak 16 16
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6477200, fax. 061 8201709
    REGON: 00016252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przycisków sterowniczych i sygnalizatorów akustycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przycisków sterowniczych i sygnalizatorów akustycznych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu w roku 2016. Przedmiot zamówienia opisany zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień: - CPV - 34942000-2 Urządzenia sygnalizacyjne. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące cztery zadania (4 części zamówienia): Zadanie nr 1 (cześć 1 zamówienia) - dostawa 330 przycisków sterowniczych dla pieszych z sygnalizatorem akustycznym (230V); Zadanie nr 2 (część 2 zamówienia) - dostawa 40 przycisków sterowniczych dla pieszych z sygnalizatorem akustycznym z ułatwieniem dla niepełnosprawnych; Zadanie nr 3 (część 3 zamówienia) - dostawa 20 przycisków sterowniczych dla pieszych z sygnalizatorem akustycznym (40V); Zadanie nr 4 (część 4 zamówienia) - dostawa 120 sygnalizatorów akustycznych. Dla każdego z zadań (części zamówienia) prowadzone będzie oddzielne postępowanie przy wyborze oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 3 SIWZ nr DZ.EL.341.14.2016. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349420002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę wadiów na poszczególne części zamówienia (Zadania), na które składa ofertę. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: - dla Zadania 1 - w kwocie 5 000,00 zł; - dla Zadania 2 - w kwocie 2 000,00 zł; - dla Zadania 3 - w kwocie 500,00 zł; - dla Zadania 4 - w kwocie 1 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach