Nadleśnictwo Tomaszów ogłasza przetarg
- Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, Pasieki, ul. Mickiewicza
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 642 450 , fax. 0-84 665 88 71
- Data zamieszczenia: 2017-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Tomaszów
Pasieki, ul. Mickiewicza 1
22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 846 642 450, fax. 0-84 665 88 71
REGON: 95001507800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Tomaszów w 2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. "Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Tomaszów w 2017 r." Wspólny Słownik Zamówień kod CPV: - 180 000 00-0 - odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, - 180 000 00-9 - odzież,obuwie, artykuły bagażowe i dodatki, - 181 100 00-3 - odzież branżowa, - 182 000 00-1 - odzież wierzchnia, - 183 300 00-1 - koszule i koszulki, - 184 230 00-0 - krawaty, - 184 240 00-7 - rękawie, - 184 400 00-5 - kapusze i nakrycia głowy, - 182 200 00-7 - odzież przeciwdeszczowa, - 182 222 00-3 - komplety odzieżowe, - 181 400 00-2 - dodatki do odzieży roboczej - 188 000 00-7 - obuwie 2. Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych: a) Zrządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. b) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika c) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r w sprawie mundurów leśnika i znak dla osób uprawnionych do ich noszenia d) Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika e) Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 3. Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież roboczą i obuwie bhp. Sorty bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m.in.dzież ochronna i robocza dostarczana dla Pracowników Lasów Państwowych musi pać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wymaganiom Rozporządzenia Ministra Gospodarki dnia 2 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005 nr poz. 2173). Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy: - odzież ochronna (ubrania) wymagania ogólne PN-EN 340:2006, - środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012, - obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008, - odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008, - odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007, - odzież ochronna dla użytkowników pilarek łańcuchowych przenośnych - wymagania dotyczące ochrony nóg - PN-EN 381-5:2000 oraz Dyrektywa Rady Wspólnot Europejskich 89/686/EWG. 4. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 6308 pkt., ustalonych w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. 3. Zamawiający informuje, że przy dostawie elementów umundurowania i odzieży bhp, będących przedmiotem zamówienia, stosuje prawo opcji. Oznacza to, że ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych sortów będzie zależeć od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Określone w załączniku nr 1 do niniejszej umowy ilości poszczególnych rodzajów sortów są wielkościami szacunkowymi i stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zgodnie z prawem opcji Zamawiający może zamawiać sorty w dowolnej konfiguracji, w zależności od swojego bieżącego zapotrzebowania. Ilości poszczególnych rodzajów elementów umundurowania i odzieży bhp będą realizowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00(słownie: cztery tysiące złotych 00/100. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 10.05.2017 r,godz. 10:00.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 27, ze zmianami. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. w banku PKO BP SA oddział w Biłgoraju nr 45 1020 5385 0000 9502 0028 8977 z dopiskiem "Dostawa elementów mundurowy leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Tomaszów w 2017 r." Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem upływu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie dokumentów,o których mowa w ust. 2. pkt 2-5,należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego - (parter) w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, nie złoży z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Józefów
Dodano: 2020-08-04 - Dostawa elementów mundurowych leśnika i oznak oraz sortów bhp w 2020 r.
Dodano: 2020-06-24 - DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK ORAZ SORTÓW BHP W 2020 r.
Dodano: 2020-06-08 - Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do Nadleśnictwa Tomaszów w 2020 r.
Dodano: 2020-05-14 - Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Puławy w roku 2020
Dodano: 2020-05-11 - Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. - 4 części
Dodano: 2020-04-22 - Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2020 r. – 25 części
Dodano: 2020-02-14 - Dostawa elementów umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Radzyń Podlaski w 2020 roku
Dodano: 2020-02-06 - dostawa elementów mundurowych leśnika i oznak, oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Biłgoraj w 2020
Dodano: 2020-01-20 - Dostawa odzieży ochronnej i branżowej oraz zestawów ubrania roboczego w ramach projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego uczniów – większe szanse zatrudnienia” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 12 - Edukacja, Kwalifikacje i Kompetencje, Działanie 12.4 - Kształcenie zawodowe, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020
Dodano: 2019-12-18