Przetargi.pl
Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp

Nadleśnictwo Rudnik z siedzibą w Rudniku nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik nad Sanem, ul. Rzeszowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 876 62 11 , fax. 15 876 62 15
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Rudnik z siedzibą w Rudniku nad Sanem
    ul. Rzeszowska 198
    37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 15 876 62 11, fax. 15 876 62 15
    REGON: 83001772000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_rudnik/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe/Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp do siedziby biura Nadleśnictwa Rudnik pn: „Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp” .Elementy umundurowania powinny być wykonane zgodnie z przepisami i według wzorów określonych: - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2466); -Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013r. - Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, -Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r.w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, -Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06.07.2012r w sprawie zmian zarządzenia nr.44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. -Zarządzeniem nr 39 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 lipca 2019r w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według nowego wzoru. -Zarządzeniem nr 46 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 września 2019r w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według nowego wzoru. Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m.in. odzież ochronna i robocza dostarczana dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Wykaz ww. przepisów stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz dostępny jest na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo - Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu pod następującymi adresami: Akty prawne: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.WNJycGdFeUk Dokumentacja techniczno-technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.W17MSMIwiM8 Fotograficzna dokumentacja sortów mundurowych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.W17eKcIwiM8 Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wymaganiom: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 w prawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG (Dz. U. UE L 81 z 31.03.2016, str. 51) a także Protokołu dodatkowego nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U- XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 roku. Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy: -odzież ochronna (ubrania): wymagania ogólne PN-EN ISO 13688:2013-12; - środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 -obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2014-08; -odzież ochronna –ochrona przed deszczem PN-EN 343:2019-04 - odzież ochronna- wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2018-02. -odzież ochronna dla użytkowników pilarek łańcuchowych przenośnych - Wymagania dotyczące ochron nóg- PN-EN 381-5:2000 przemysłowe hełmy ochronne PN-EN 397:2012; - rękawice ochronne EN 420:2003 + A1:2009; - rękawice chroniące przed zagrożeniami mechanicznymi EN 388:2016+A1:2018; (Odzież bhp obejmuje środki ochrony indywidualnej oraz odzież roboczą i obuwie bhp) Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 6140 pkt., ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia może wynosić 125% ceny ofertowej Podana w kosztorysie ofertowym łączna ilość elementów umundurowania ma posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej, która będzie stanowić podstawę umownego zobowiązania Zamawiającego. Istnieje możliwość, w zależności od indywidualnych potrzeb pracowników Zamawiającego, iż ilość ta może ulec zmianie i nie będzie to podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych lub zwiększonych dostaw. Zgodnie z prawem opcji Zamawiający zobowiązany jest do zamówienia przedmiotu dostawy o wartości co najmniej 60% wynagrodzenia Wykonawcy brutto oraz ma prawo do zwiększenia przedmiotu dostawy o wartość 25% wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 oraz 1a do SWIZ. Dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne również do wglądu na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu pod adresem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.W17MSMIwiM8 Fotograficzna dokumentacja sortów mundurowych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.W17eKcIwiM8 Sorty mundurowe muszą być zgodne co do formy i wykonania z zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych zestawem wzorcowym praz dokumentacją techniczno-technologiczną munduru stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku opracowania przez DGLP dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów Wykonawca zobowiązany będzie zaopatrywać pracowników w nowe sorty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2017, poz.2466).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 4000,00 zł (słownie: cztery tysięce złotych 00/100), 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas nr rachunku: 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 z dopiskiem: „Dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust.3 pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego – (parter) w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt 9 poniżej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiajmy nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Informacja dot. tajemnicy przedsiębiorstwa- pisemne uzasadnienie /jeśli dotyczy pkt.XI.14 SIWZ/. Formularz oferty oraz formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach