Przetargi.pl
Dostawa elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Gminy Chełmiec 2013 r.

Wójt Gminy Chełmiec ogłasza przetarg

  • Adres: 33-395 Chełmiec, ul. Papieska 2/11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4145624 , fax. 018 4430461
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Chełmiec
    ul. Papieska 2/11 2/11
    33-395 Chełmiec, woj. małopolskie
    tel. 018 4145624, fax. 018 4430461
    REGON: 00053224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Gminy Chełmiec 2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Gminy Chełmiec w ilości 117 sztuk wg następującej specyfikacji: Wartość zasilenia [zł] Ilość kart [szt] 1600 1 1000 3 900 4 800 93 650 1 600 2 450 2 400 12 300 1 250 4 200 4 Łączna wartość umowy nie przekroczy 105.000,00 zł (w tym wartość zasilenia oraz potrzebne koszty) w czasie trwania umowy. Pod pojęciem kart podarunkowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.). Zamawiający zastrzega, że kwota przeznaczona na realizacje umowy jest kwotą wyższą od przewidywanego pierwszego doładowania, gdyż w trakcie trwania ważności karty zamawiający może dokonać doładowań dodatkowych kwot do poszczególnych kart podarunkowaych zgodnie z odrębnym zestawieniem przesłanym do wykonawcy zgodnie z zasadami doładowań funkcjonującymi dla poszczególnych kart jednak sumarycznie kwota łączna tych doładowań nie przekroczy wartości umowy. Zamawiający zastrzega również, że może w pełni nie wykorzystać wartości umowy. Zamawiający wymaga również aby w ramach zawartej umowy mógł wyrobić dodatkowe karty podarunkowe np. dla osób nowo zatrudnionych przy założeniu że łączna wartość umowy nie przekroczy kwoty deklarowanej do wykorzystania w ciągu roku trwania umowy. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia (zwanego dalej kartami podarunkowymi): 1. Zamawiający nie dopuszcza żadnej opłaty transakcyjnej za każdą dokonaną zapłatę przy użyciu karty, obniżającej indywidualny limit karty. 2. Bezpłatne aktywacja kart. 3. Brak indywidualnych ubezpieczeń kart. 4. Możliwość realizacji kart w przynajmniej 20 placówkach handlowych i/lub usługowych na terenie powiatu: nowosądeckiego i miasta Nowego Sącza 5. Karty podarunkowe muszą gwarantować: A) możliwość ich realizacji w sklepach wielkopowierzchniowych wielobranżowych (np. Markety, supermarkety, hipermarkety) - wymagana minimalna ilość - 3; przy czym wielkopowierzchniowy sklep musi spełniać następujące warunki: w miejscu lokalizacji sklepu (pod tym samym adresem) oferta sprzedaży musi jednocześnie obejmować artykuły z branży: - spożywczej, - chemiczno-kosmetycznej, - przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej), - elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV, - artykułów papierniczych, - artykułów gospodarstwa domowego. B) możliwość ich realizacji w punktach usługowych lub/i gastronomicznych lub/i w sklepach małopowierzchniowych z branży odzieżowej (np. butiki odzieżowe, obuwnicze, restauracje, kina, fryzjerstwo itp.) - wymagana minimalna ilość - 5 ; C) możliwość ich realizacji w sklepach małopowierzchniowych - (wymagana minimalna ilość - 5) z branży: - spożywczej, - chemiczno-kosmetycznej, - przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej), - elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV, - artykułów papierniczych, - artykułów gospodarstwa domowego D) możliwość ich realizacji w sklepach wielkopowierzchniowych jedno lub kilkubranżowych przemysłowych (np. markety, supermarkety, hipermarkety w branży przemysłowej)- wymagana minimalna ilość - 3 sklepów, przy czym sklep musi spełniać następujące warunki: w miejscu lokalizacji sklepu (pod tym samym adresem) oferta sprzedaży musi obejmować artykuły branży: - elektronicznej, w tym zmechanizowany sprzęt AGD i RTV, lub - kilku branż przemysłowych np. wyposażenie wnętrz ( w tym meble, sprzęt AGD, elektryczny). E) możliwość ich realizacji na stacjach paliw - minimum 5 6. Termin ważności - co najmniej 12 miesięcy od daty aktywacji karty. 7. Dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 8. Ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę. 9. Dostarczenie kart w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę zgodnie ze specyfikacją z punktu 1. bony winny być numerowane, w celu umożliwienia określenia wartości każdego z nich oraz posegregowane przez Dostawcę zgodnie z wymaganiami Odbiorcy. 10. Aktywacja kart najpóźniej 2 dni robocze po przesłaniu (faksem) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru bonów. 11. Możliwość reklamacji w razie stwierdzenia wad ilościowych i jakościowych kart i bezpłatne uzupełnienie przesyłki lub wymiana na towar wolny od wad w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji. 12. Zamawiający dopuszcza pobranie opłaty w przypadku wydania na wniosek Zamawiającego/użytkownika duplikatu bonu, zniszczonego albo utraconego z winy użytkownika. 13. Zamawiający wymaga możliwości wymiany kart na gotówkę w bankomatach. 14. Dostawca zapewnia możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie. 15. Każda karta będzie posiadał indywidualny i niepowtarzalny kod służący do autoryzacji wykonywanych transakcji 16. Bony będą posiadały możliwość ich zastrzeżenia na wypadek zgubienia lub kradzieży 17. Bony będą posiadały możliwość nieodpłatnego sprawdzenia salda dostępnych środków za pomocą dostępnych środków komunikacji - (telefon, internet). 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301630009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty wypłaty gotówki z bankomatu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach