Przetargi.pl
ZP.272.40.2015 Zamówienie na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 33
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4141600 , fax. 18 4141700
  • Data zamieszczenia: 2015-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
    ul. Jagiellońska 33 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 4141600, fax. 18 4141700
    REGON: 49189330000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowosadecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.272.40.2015 Zamówienie na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu w ilości 221 sztuk, wg następującej specyfikacji: Wartość zasilenia 720 zł, ilość kart 219 szt.; Wartość zasilenia 200 zł, ilość kart 2 szt. Łączna wartość zasilenia kart elektronicznych wynosi 158 080 zł (słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy osiemdziesiąt zł) Pod pojęciem bonów towarowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji /tekst jednolity z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, ze zmianami/. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia (zwanego dalej kartami): 1. bezpłatna dostawa oraz aktywacja kart, 2. ubezpieczenie przez Wykonawcę przesyłki z kartami na czas jej transportu, 3. aktywacja kart najpóźniej w dwa dni robocze po przesłaniu (faksem) Wykonawcy potwierdzenia odbioru kart, 4. dostarczenie kart w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę według wartości zasilenia, 5. możliwość reklamacji w razie stwierdzenia wad ilościowych i jakościowych kart i bezpłatne uzupełnienie przesyłki lub wymiana na towar wolny od wad w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji, 6. miejsce realizacji kart musi obejmować teren Polski, szczególnie teren województwa małopolskiego, powiatu nowosądeckiego i miasta Nowy Sącz, 7. karty muszą być akceptowane przez ogólnodostępne terminale płatnicze (w placówkach usługowo-handlowych) 8. możliwość wypłaty gotówki przy użyciu kart w bankomacie/bankomatach na terenie miasta Nowy Sącz, 9. ważność kart minimum 12 miesięcy, 10. Zamawiający nie dopuszcza pobierania żadnej opłaty transakcyjnej, prowizji obniżającej indywidualny limit karty, za jakąkolwiek zapłatę dokonaną przy użyciu karty, 11. Zamawiający dopuszcza pobranie opłaty w przypadku wydania na wniosek Zamawiającego/użytkownika duplikatu karty, zniszczonej albo utraconej z winy użytkownika, 12. możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie, 13. każda karta będzie posiadała indywidualny i niepowtarzalny kod służący do autoryzacji wykonywanych transakcji, 14. każda karta będzie posiadała możliwość jej zastrzeżenia na wypadek zgubienia lub kradzieży, 15. każda karta będzie posiadała możliwość nieodpłatnego sprawdzenia salda dostępnych środków za pomocą dostępnych środków komunikacji (np. telefon, Internet)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301630009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt wydania duplikatu karty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach