Przetargi.pl
Dostawa elektronicznego systemu do głosowania dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (31-007) przy ul. Gołębiej 24

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elektronicznego systemu do głosowania dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (31-007) przy ul. Gołębiej 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy elektronicznego systemu do głosowania dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (31-007) przy ul. Gołębiej 24 (A. Pilot dla użytkownika systemu (150 szt.), B. Laptop ( 2 szt.), C. Laptopy , o których mowa w pkt 3).3.B. będą pełnić wraz z zainstalowanym na nich oprogramowaniem funkcję stacji centralnej. Przedmiotowe oprogramowanie musi być kompatybilne z następującymi systemami operacyjnymi: MS WIN, XP, MS WIN Vista, MS WIN 7 (32 bit, 64 bit)., D. Bezpieczeństwo głosowań - minimalny poziom zabezpieczeń, jaki musi spełnić system: D.1. Oprogramowanie ma możliwość szyfrowania wyników głosowań na poziomie bazy danych, D.2. Możliwość kontroli dostępu do oprogramowania poprzez system identyfikatorów z hasłami dostępowymi., D.3. Możliwość wyboru prowadzenia głosowań tajnych (szyfrowanie odpowiedzi pochodzącej z konkretnego pilota) jak i jawnych (dane pochodzące z danego pilota na temat sposobu głosowania użytkownik są dostępne), D.4. Możliwość dodatkowego zabezpieczenia dostępu do danych z poziomu aplikacji za pomocą klucza USB z przypisaną do niego licencją (brak możliwości działania danej licencji po przekopiowaniu na inny klucz USB). Zamawiający żąda aby zostały dostarczone minimum trzy takie klucze. Jeden będzie służył do normalnej pracy, pozostałe dwa - będą zabezpieczone w bezpiecznym miejscu na wypadek awarii podstawowego klucza, D.5. Oznakowanie pilota unikalnym chipem RFID (chip umieszczony w pilocie przez producenta systemu), D.6. Możliwość zaszyfrowania sesji przy eksporcie, E. Informacje na temat licencji na dostarczone oprogramowanie: System musi być dostarczony z licencją umożliwiającą używanie go na dowolnym zebraniu Zamawiającego (tj. np. na zebraniach Senatu, Rad Wydziałów, Rad Instytutów itp. Uniwersytetu Jagiellońskiego) wraz z kompletnym zestawem oprogramowania do przeprowadzenia głosowań. Licencja ma umożliwiać stosowanie dwóch laptopów z adapterami RFID. Jeden z nich wraz z adapterem RF powinien być skonfigurowany, jako zapasowy w stosunku do używanego w danym momencie laptopa (oznaczonego jako pierwszy). W przypadku awarii pierwszego komputera ma to umożliwić szybką podmianę drugiego w jego miejsce podczas zebrań., F. Walizki na piloty o następujących parametrach minimalnych: System musi być dostarczony z walizkami do transportu wszystkich pilotów. Każda walizka musi mieścić, co najmniej 50 pilotów., G. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: G.1. Przeprowadzić szkolenia dla 3 - 5 pracowników Zamawiającego, którzy będą pełnić funkcję administratorów systemu. G.2. Uruchomić system u Zamawiającego, a w szczególności: G.2.1. Ustawić kanał komunikacji w sposób zapewniający niezakłóconą pracę systemu oraz G.2.2. Przeprowadzić przynajmniej jedną obsługę zebrania u Zamawiającego z wykorzystaniem systemu głosowania bezprzewodowego.). Nr sprawy: CRZP/UJ/602/2012
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną