Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Sobieskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40 , fax. 338 151 630
- Data zamieszczenia: 2017-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Sobieskiego 83
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, fax. 338 151 630
REGON: 7214718700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa echokardiografu średniej klasy dla Poradni Kardiologicznej Dziecięcej Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej w ramach programu Polityki Zdrowotnej pn Program Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo - Naczyniowego POLKARD na lata 2017-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa echokardiografu średniej klasy dla potrzeb Poradni Kardiologicznej Dziecięcej Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie będzie dofinansowane przez Ministerstwo Zdrowia w ramach programu Polityki Zdrowotnej pn Program Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo - Naczyniowego POLKARD na lata 2017-2020 w ramach zadania: Wyposażenie/ doposażenie w echokardiografy średniej klasy poradni kardiologii dziecięcej w roku 2017. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych echokardiografu stanowi załącznik nr 1 do zał. nr 1 do SIWZ – formularz oferty. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia: pełna gwarancja (bez wyłączeń) na dostarczony sprzęt i oprogramowanie od daty podpisania protokołu odbioru na przedmiot zamówienia 24 miesiące (przy czym dodatkowy termin gwarancji będzie punktowany, maksymalny okres gwarancji nie może być dłuższy niż 60 miesięcy) 2. Zaoferowany przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu sprzęt medyczny musi spełniać wymagania odpowiednich norm lub specyfikacji technicznych określony w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności: 1) musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm). 2) Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie objętych deklaracjami zgodności i nie podlegających żadnemu wpisowi do rejestru, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 3. Bezpłatna dostawa i uruchomienie echokardiografu ma nastąpić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Aktualny dokument dopuszczający do obrotu (tj. atest, świadectwo, certyfikat EC wydany przez jednostkę notyfikowaną, deklaracja zgodności CE, oraz instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim należy dostarczyć wraz ze sprzętem) Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany przez Wykonawcę asortyment rozwiązań równoważnych w stosunku do wymagań określonych w SIWZ Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do wykonania testów oraz złożenia dodatkowych dokumentów poświadczających zgodność oferowanego asortymentu z wymogami SIWZ. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. 2. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują (bez wezwania) zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć zgodne z Załącznikiem nr 5 do SIWZ wraz z ofertą. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, jeżeli nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w ust. 3 zażąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia ,zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126). 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia wg wzoru na zał. nr 2 oraz zał. nr 3 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia wg wzoru na zał. nr 2 oraz zał. nr 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie z zapisami art. 25a ust. 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2024-07-18 - Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
Dodano: 2024-07-05 - Zakup aparatu TMS przez Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
Dodano: 2024-06-18 - Zakup sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Medycznego, Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Gabinetu Rehabilitacji Zabiegowej w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-06-12 - 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
Dodano: 2024-05-29 - Zakup wyposażenia sprzętowego - Laser przeciwjaskrowy dla Poradni Okulistycznej Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z.
Dodano: 2024-04-24 - Zakup wyposażenia sprzętowego - Laser przeciwjaskrowy dla Poradni Okulistycznej Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z.
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-01-29 - Jednorazowa dostawa urządzeń medycznych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu.
Dodano: 2024-01-18 - ZP/1/2024_Dostawa aparatu USG dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2024-01-10