Przetargi.pl
Dostawa dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5t

Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59500 Złotoryja, Aleja Miła
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 783 137 , fax. 768 783 682
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    Aleja Miła 2
    59500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 768 783 137, fax. 768 783 682
    REGON: 39029780000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5t
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów dostawczych o DMC do 3,5t z podziałem na części: Część (Zadanie) 1 - dostawa 1 szt. samochodu samowyładowczego o DMC do 3,5t z wywrotem na trzy strony. Część (Zadanie) 2 – dostawa 1 szt. samochodu dostawczego z podwójną kabiną dla min. 6 osób o DMC do 3,5t. Dostarczane pojazdy powinny być fabrycznie nowe, tj. wyprodukowane w 2017 r. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w cz. II do specyfikacji tj. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Część (Zadanie) 1 - dostawa 1 szt. samochodu samowyładowczego o DMC do 3,5t z wywrotem na trzy strony Parametry pojazdu – wymagania minimalne: 1. Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg. 2. Samochód fabrycznie nowy. Rok produkcji – 2017. 3. Kolor kabiny – biały. 4. Silnik: - wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 130 KM 5. Pojemność silnika nie mniejsza niż 2000 cm3 i nie większa niż 3000 cm3 6. Paliwo: olej napędowy. 7. Standard emisji spalin – min. EURO 6, recyrkulacja spalin. 8. Skrzynia biegów manualna. Liczba biegów – 6. 9. Pojedyncza kabina – 3 miejscowa. 10. Rodzaj nadbudowy - wywrotka 3-stronna, burty aluminiowe. 11. Powierzchnia ładunkowa: długość min. 2700mm, szerokość min. 1800mm. 12. Podwyższone osiatkowane burty do wysokości kabiny kierowcy z możliwością demontażu. 13. Podłoga z blachy stalowej. 14. Tylne koła bliźniacze. 15. ABS, Wspomaganie układu kierowniczego. 16. Układ hamulcowy wspomagany, hamulce tarczowe z przodu i z tyłu. 17. Światła halogenowe. 18. Lampy przeciwmgłowe. 19. Klimatyzacja 20. Komputer pokładowy. 21. Tylna szyba. 22. Elektryczne otwieranie przednich szyb. 23. Regulacja kolumny kierowniczej. 24. Centralny zamek z pilotem. 25. Radio fabryczne, min. 2 głośniki. 26. Poduszka powietrzna kierowcy. 27. Immobilizer. 28. Koło zapasowe pełnowymiarowe. 29. Opony całoroczne. 30. 3–punktowe pasy bezpieczeństwa. 31. Lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane. 32. Lusterko wsteczne. 33. Lampa sygnalizacyjna na kabinie oznakowana z napisem „RPK Sp. z. o.o. ZŁOTORYJA - wysokość: 82 mm, - długość 1800 mm, - panel centralny podświetlany z napisem, - klosze pomarańczowe ryflowane, - źródło światła LED, - cztery moduły świetlne 3 LED na stronę, - Zamawiający przekaże e-mailem logo firmy z napisem. 34. Wyposażenie: - apteczka, - gaśnica, - trójkąt ostrzegawczy, - dywaniki gumowe, - pokrowce na siedzenia, - komplet kluczy, podnośnik. 35. Hak holowniczy (kulowy, zdejmowalny). 36. Światła do jazdy dziennej. 37. Sygnał dźwiękowy cofania. 38. Światła ze statycznym doświetlaniem zakrętów. 39. Układ stabilizacji toru jazdy. 40. Montaż systemu GPS (Progress GPS Gdynia) zgodnego z oprogramowaniem Zamawiającego (lokalizacja oraz rejestracja parametrów pracy pojazdu, pomiar paliwa, pomiar przebytej odległości) – montaż przed dostawą i na koszt Wykonawcy w porozumieniu z Zamawiającym. Część (Zadanie) 2 - dostawa 1 szt. samochodu dostawczego z podwójną kabiną (DOKA) dla min. 6 osób o DMC do 3,5t. Parametry pojazdu – wymagania minimalne: 1. Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg. 2. Samochód fabrycznie nowy. Rok produkcji – 2017. 3. Kolor kabiny – biały. 4. Silnik: - wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 130KM 5. Pojemność silnika nie mniejsza niż 2000cm3 i nie większa niż 3000cm3 6. Paliwo: olej napędowy. 7. Standard emisji spalin – min. EURO 6, recyrkulacja spalin. 8. Skrzynia biegów manualna. Liczba biegów – 6. 9. Podwójna kabina – min. 6 miejscowa. 10. Rodzaj nadbudowy – skrzynia, wywrotka, burty aluminiowe. 11. Powierzchnia ładunkowa: długość min. 2400mm, szerokość min. 1800mm. 12. Podwyższone osiatkowane burty do wysokości kabiny kierowcy z możliwością demontażu. 13. Podłoga z blachy stalowej. 14. Tylne koła bliźniacze. 15. ABS, Wspomaganie układu kierowniczego. 16. Układ hamulcowy wspomagany, hamulce tarczowe z przodu i z tyłu. 17. Światła halogenowe. 18. Lampy przeciwmgłowe. 19. Klimatyzacja 20. Komputer pokładowy. 21. Tylna szyba. 22. Elektryczne otwieranie przednich szyb. 23. Regulacja kolumny kierowniczej. 24. Centralny zamek z pilotem. 25. Radio fabryczne, min. 2 głośniki. 26. Poduszka powietrzna kierowcy. 27. Immobilizer. 28. Koło zapasowe pełnowymiarowe. 29. Opony całoroczne. 30. 3–punktowe pasy bezpieczeństwa. 31. Lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane. 32. Lusterko wsteczne. 33. Lampa sygnalizacyjna na kabinie oznakowana z napisem „RPK Sp. z. o.o. ZŁOTORYJA - wysokość: 82 mm, - długość 1800 mm, - panel centralny podświetlany z napisem, - klosze pomarańczowe ryflowane, - źródło światła LED, - cztery moduły świetlne 3 LED na stronę, - Zamawiający przekaże e-mailem logo firmy z napisem. 34. Wyposażenie: - apteczka, - gaśnica, - trójkąt ostrzegawczy, - dywaniki gumowe, - pokrowce na siedzenia, - komplet kluczy, podnośnik. 35. Hak holowniczy (kulowy, zdejmowalny). 36. Światła do jazdy dziennej. 37. Sygnał dźwiękowy cofania. 38. Światła ze statycznym doświetlaniem zakrętów. 39. Układ stabilizacji toru jazdy. 40. Montaż systemu GPS (Progress GPS Gdynia) zgodnego z oprogramowaniem Zamawiającego (lokalizacja oraz rejestracja parametrów pracy pojazdu, pomiar paliwa, pomiar przebytej odległości) – montaż przed dostawą i na koszt Wykonawcy w porozumieniu z Zamawiającym. 2. WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA a. Zamówienie powinno być wykonane w terminie podanym w rozdziale IV SIWZ. b. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu dostawy wszystkie wymagane obowiązującymi przepisami prawa dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu po drogach publicznych w tym m.in.:  Świadectwo homologacji pojazdu,  Instrukcja pojazdu w języku polskim,  Świadectwo CE,  Książka gwarancyjna,  Książka pojazdu,  Karta pojazdu. c. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty specyfikację techniczną oferowanego pojazdu. d. Pojazd w dniu dostawy ma mieć uzupełnione wszystkie płyny niezbędne do funkcjonowania wraz z zatankowanym do pełna zbiornikiem paliwa. e. Oklejenie pojazdu w logo oraz adres firmy przez Zamawiającego nie spowoduje utraty gwarancji na zakupiony sprzęt. f. Koszty dostawy pojazdu i ubezpieczenia na czas transportu ponosi Wykonawca. Miejsce dostawy: 59-500 Złotoryja ul. Kolejowa 1. g. Odbiór pojazdu będzie potwierdzony protokółem zdawczo – odbiorczym, podpisanym przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. 3. WARUNKI GWARANCJI I SERWISU 1) Gwarancja na zamówiony sprzęt:  min. 24 miesięcy (2 lata) na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu (mechaniczne, elektryczne i elektroniczne), obejmujące prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne,  min. 36 miesięcy (3 lata) na powłokę lakierniczą,  min. 60 miesięcy (5 lat) na perforację korozyjną. 2) Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem dostarczenia przez Wykonawcę i odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy potwierdzonego podpisaniem przez Strony protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 3) Wykonawca zapewni serwis samochodów stanowiących przedmiot umowy. Serwis świadczony będzie przez firmę posiadającą autoryzacje producenta. Odległość do punktu serwisowego – nie więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 4) Szybkość reakcji serwisu do 24 godzin. Zgłoszenie awarii będzie się odbywać faksem lub e-mailem. 5) Wykonawca z chwilą dostarczenia przedmiotu umowy wyda Zamawiającemu dokument gwarancji potwierdzający zakres oraz okres udzielonej gwarancji. 6) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad fizycznych przedmiotu umowy jeżeli ujawnią się one w okresie gwarancji i rękojmi lub do dostarczenia wolnego od wad przedmiotu umowy. Zamawiającemu przysługuje żądanie dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad jeżeli w terminie gwarancji zostały dokonane co najmniej 3 naprawy danej wady i pomimo tego przedmiot umowy nadal jest wadliwy. 7) Wykonawca zobowiązuje się wykonać obowiązki wynikające z gwarancji w terminie 3 dni od daty zgłoszenia. 8) Wykonawca poda harmonogram wymaganych przez producenta przeglądów technicznych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych. 9) Przez cały okres gwarancji wszystkie czynności wymagane do jej zachowania, a w szczególności konserwacja, naprawy mechaniczne, przeglądy techniczne i serwis będą wykonywane przez Wykonawcę lub w Autoryzowanych Stacjach Obsługi wskazanych w książce gwarancyjnej na koszt Wykonawcy. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem Wykonawcy. Miejsce dostawy: 59-500 Złotoryja ul. Kolejowa 1. Zamówienie obejmuje również przeszkolenie 2 (dwóch) pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia (Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla części/zadania 1, 2) 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla części/zadania 2.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony załącznik Nr 1 do siwz – „Oferta Wykonawcy” oraz druk do oferty – Parametry pojazdu. 2) Zaakceptowany projekt umowy zgodnie ze wzorem określonym w Cz. III do siwz. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawca może dołączyć do oferty umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (minimalna treść umowy wskazana jest w rozdziale XIII pkt 13 lit. c niniejszej siwz) lub przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego. 5. Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i podmiotów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 5 siwz, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 7. Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w siwz, Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX niniejszej siwz, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 siwz, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 12. W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. 13. W przypadku, o którym mowa w ust. 17, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 14. Zamawiający zastrzega, że w zgodzie z treścią art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach