Przetargi.pl
Dostawa samochodu dostawczego o max. DMC 7,5 t, który będzie częścią składową Mobilnej Pilotażowej Linii Rozlewczej (MPLR) w ramach projektu nt. „Innowacyjna technologia wytwarzania i rozlewu wina gronowego oraz sposób organizacji produkcji jako czynniki podniesienia jakości produktów winiarskich wytworzonych lokalnie" , w ramach działania M16 „Współpraca” PROW 2014-2020, współfinansowanego ze środków EFRROW, nr umowy 00002.DDD.6509.00027.2018.01, zadanie III A – Koszty zakupu lub instalacji nowej aparatury naukowo-badawczej oraz nowych urządzeń do badań.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.upwr.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30000-euro/dostawy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu dostawczego o max. DMC 7,5 t, który będzie częścią składową Mobilnej Pilotażowej Linii Rozlewczej (MPLR) w ramach projektu nt. „Innowacyjna technologia wytwarzania i rozlewu wina gronowego oraz sposób organizacji produkcji jako czynniki podniesienia jakości produktów winiarskich wytworzonych lokalnie" , w ramach działania M16 „Współpraca” PROW 2014-2020, współfinansowanego ze środków EFRROW, nr umowy 00002.DDD.6509.00027.2018.01, zadanie III A – Koszty zakupu lub instalacji nowej aparatury naukowo-badawczej oraz nowych urządzeń do badań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu dostawczego o max. DMC 7,5 t. zgodnie z założeniami i parametrami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia będzie częścią składową Mobilnej Pilotażowej Linii Rozlewczej (MPLR) w ramach projektu nt. „Innowacyjna technologia wytwarzania i rozlewu wina gronowego oraz sposób organizacji produkcji jako czynniki podniesienia jakości produktów winiarskich wytworzonych lokalnie", w ramach działania M16 „Współpraca” PROW 2014-2020, współfinansowanego ze środków EFRROW, nr umowy 00002.DDD.6509.00027.2018.01, zadanie III A – Koszty zakupu lub instalacji nowej aparatury naukowo-badawczej oraz nowych urządzeń do badań. 3. Szczegółowe warunki sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Ogólne warunki realizacji: 1. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) do dostarczenia samochodu, zamontowania na własny koszt w konstrukcji skrzyni pojazdu dodatkowych elementów (dodatkowe ramy nośne) w celu usadowienia na nich elementów do MPLR (za montażu elementów MPLR do samochodu odpowiedzialny będzie dostawca MPLR wybrany w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). 2) w porozumieniu z dostawcą MPLR, do uzgodnienia terminu udostępnienia przedmiotu umowy w swojej siedzibie, celem montażu na samochodzie podzespołów Mobilnej Pilotażowej Linii Rozlewczej przez Wykonawcę MPLR. Montaż wykonany będzie wyłącznie do dodatkowych ram nośnych konstrukcji skrzyni. 3) do zachowania gwarancji samochodu w przypadku ingerencji fizycznej przez dostawcę MPLR w dodatkowe ramy nośne tj. m.in. wykonanie odwiertów celem połączenia śrubowego podzespołów MPLRa. 5. Dane niezbędne do kontaktu z dostawcą MPLR zostaną Wykonawcy przekazane przez Zamawiającego niezwłocznie po zawarciu umowy z dostawcą MPLR (wybranym przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu przetargowym) lub po zawarciu niniejszej umowy z Wykonawcą. 6.W ciągu 4 dni roboczych od zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy rysunek techniczny oferowanych elementów MPLR. Rysunek będzie zawierać rozstaw nóg monobloków (szerokość, długość, wysokość, wagę), który pozwoli Wykonawcy precyzyjnie zamontować w konstrukcji skrzyni pojazdu dodatkowe elementy (dodatkowe ramy nośne dla MPLRa). 7. Rozruch testowy Mobilnej Pilotażowej Linii Rozlewczej odbędzie się na terenie siedziby Wykonawcy. W tym celu Wykonawca udostępni podłączenie do energii elektrycznej. Następnie wspólnie z dostawcą MPLR, w terminie określonym w pkt 3.3 SIWZ, Wykonawca zda przedmiot umowy Zamawiającemu (łącznie z zamontowanymi MPLR na aucie). 8. Wykonawca w porozumieniu z dostawcą MPLR zawiadomi Zamawiającego o proponowanej dacie dostarczenia przedmiotu umowy i jego odbioru technicznego z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. 9. Miejscem dostawy i odbioru samochodu wraz z zamontowanymi elementami MPLR jest Stacja Badawczo-Dydaktyczna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Samotwór, ul. Owocowa 4, godz. 8.00-15.00. 10. Przewiduje się jeden odbiór techniczny przedmiotu umowy. Odbiór techniczny przedmiotu umowy obejmie: odbiór samochodu wraz ze wzmocnieniem konstrukcji skrzyni pojazdu poprzez zamontowane dodatkowe elementy (dodatkowe ramy nośne). 11. Warunki gwarancji: szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Czas trwania gwarancji i rękojmi stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w Rozdziale 14 SIWZ. Minimalny termin gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące bez limitu kilometrów. 12. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34130000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione Parametry techniczne przedmiotu zamówienia (Zał. nr 1.1 do SIWZ), c) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza pow. podwykonawcy na formularzu oferty, d) dokumenty potw. równoważność oferowanych dostaw (jeśli dotyczy). Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. (Załącznik 3a do SIWZ; jeśli dotyczy), b) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3 SIWZ. c) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale d) oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. e) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. Forma dokumentów: 1) W oryginale należy złożyć: • Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ), • Parametry techniczne przedmiotu zamówienia (Zał. nr 1.1 do SIWZ), • Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, • zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale 7 ust.7. 4 SIWZ (Załącznik 3a do SIWZ), • ewentualne pełnomocnictwo (lub kopia notarialnie potwierdzona). 2) Dokumenty, jakie wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie zamawiającego, • wykaz dostaw wraz z dowodami, składany na wezwanie Zamawiającego (Zał. nr 4 do SIWZ), • oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 3) W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: • oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, • oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, • zobowiązanie podmiotu trzeciego. W przypadku oferty składanej wspólnie wykonawcy składają razem: • Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ), • Parametry techniczne przedmiotu zamówienia (Zał. nr 1.1 do SIWZ), • wykaz dostaw wraz z dowodami (Zał. nr 4 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach