Przetargi.pl
Dostawa dwóch notebooków przygotowanych do pracy biurowej, niszczarki, urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu telefonicznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2010-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch notebooków przygotowanych do pracy biurowej, niszczarki, urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu telefonicznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dwóch notebooków przygotowanych do pracy biurowej, niszczarki, urządzenia wielofunkcyjnego, aparatu telefonicznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowe parametry techniczne sprzętu określone są w załączniku nr 4 do SIWZ. Zgodność oferowanego w ramach przedmiotu zamówienia sprzętu z podanym w SIWZ opisem przedmiotu zamówienia będzie weryfikowana na podstawie złożonych wraz z ofertą specyfikacji sprzętu. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na notebooki oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na pozostałe urządzenia objęte przedmiotem zamówienia. Ponadto oferowany przez Wykonawcę sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE potwierdzającą, że wprowadzany na rynek wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami odpowiedniej Dyrektywy (lub kilku Dyrektyw) Unii Europejskiej. Wykonawca jest zobowiązany spełnić poniższe warunki: a) Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia awarii oraz dokonywanie napraw gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego, a w razie braku możliwości naprawy dostarczenie na czas naprawy sprzętu o parametrach nie gorszych od naprawianego. b) Prowadzenie serwisu pogwarancyjnego. c) Żądane podzielenie dysku na dwie równe partycje. d) Winny być dołączone nośniki ze sterownikami do każdego notebooka. e) Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej notebooka oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Zgodnie z art. 29 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach