Przetargi.pl
Zakup Serwera wraz z oprogramowaniem na bazę ewidencji gruntów i budynków Powiatu Olkuskiego.

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2014-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup Serwera wraz z oprogramowaniem na bazę ewidencji gruntów i budynków Powiatu Olkuskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup Serwera wraz z oprogramowaniem na bazę ewidencji gruntów i budynków Powiatu Olkuskiego spełniającego minimalne wymagania określone w załączniku 4 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zgodność oferowanego sprzętu w SIWZ z opisem przedmiotu zamówienia będzie weryfikowana na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów. Wymagania: Dostarczony sprzęt musi pochodzić z legalnego źródła, zakupiony w autoryzowanym kanale sprzedaży producenta w Polsce i nie może pochodzić z innego projektu. Wraz z dostawą sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia oświadczenia producenta serwera (na którym wyszczególnione będą numery seryjne serwera, dodatkowego kontrolera, dysków twardych, karty sieciowej, kart FC), potwierdzającego iż dostarczony sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży. Zamawiający wymaga, by wraz z dostawą sprzętu przeprowadzone zostały następujące czynności: 1. Instalacja oferowanego sprzętu w szafach rack. 2. Połączenie fizyczne sprzętu : A) Połączenie światłowodowe oferowanego serwera z posiadaną przez Zamawiającego macierzą FC Infortrend EonStor A12F-G2422. B) Połączenie dwoma kablami 10GbE Direct Attach oferowanego serwera z oferowanym przełącznikiem. 3. Przetestowanie połączeń. 4. Konfiguracja macierzy RAID 5 w oferowanym serwerze. 5. Instalacja systemu operacyjnego na oferowanym serwerze. 6. Przeniesienie Active Directory oraz DNS na nowy serwer. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na serwer oraz wieczystej gwarancji na przełącznik 10GbE. Serwer musi być zgodny z normą Energy Star. Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy dostarczyć następujące dokumenty: 1. Pisemną gwarancję producenta na oferowany serwer świadczoną na miejscu u klienta (Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na serwer oraz wieczystej gwarancji na przełącznik 10 GbE licząc od daty odbioru końcowego). 2. Pisemne oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. 3. Oświadczenie producenta serwera (na którym wyszczególnione będą numery seryjne serwera, dodatkowego kontrolera, dysków twardych, karty sieciowej, kart FC), potwierdzające iż dostarczony sprzęt pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest zobowiązany spełnić poniższe warunki: 1. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia awarii oraz dokonywanie napraw gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego, a w razie braku możliwości naprawy dostarczenie na czas naprawy sprzętu o parametrach nie gorszych od naprawianego. 2. Prowadzenie serwisu pogwarancyjnego. Zagwarantowanie, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, producent komputera przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. 3. Żądane oprogramowanie winno być zainstalowane i zaktywowane. 4. Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach