Przetargi.pl
Dostawa dwóch ciągników rolniczych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle ogłasza przetarg

  • Adres: 42620 Nakło, ul. Morcinka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 381 32 22 , fax. 0-32 381 32 21
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle
    ul. Morcinka 9
    42620 Nakło, woj. śląskie
    tel. 0-32 381 32 22, fax. 0-32 381 32 21
    REGON: 9584500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch ciągników rolniczych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ciągników rolniczych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Dostarczenie przedmiotu umowy nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3) Składając ofertę, wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę sprzętu, typ, producenta oraz przedstawić w ofercie dokładny (pełny i szczegółowy) opis techniczny zawierający wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ 4) Wykonawca przed wydaniem ciągników Zamawiającemu wykona: a) niezbędne przeglądy przedsprzedażowe, które odnotuje w książce przeglądów serwisowych b) pierwsze uruchomienie pojazdu 5) Wybrany wykonawca winien wraz z ciągnikami dostarczyć odpowiednią dokumentację: a) oryginalne instrukcje obsługi w języku polskim b) dokumenty gwarancyjne c) książki przeglądów serwisowych 6) Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy. 7) Inne wymagania wobec Wykonawcy: a) czas reakcji serwisu z tytułu naprawy/usunięcia wad i usterek, od momentu zgłoszenia wynosi 24 godziny b) zaistniałe usterki w ciągniku w okresie gwarancyjnym usuwane będą bezpłatnie przez Wykonawcę c) w razie awarii w okresie gwarancyjnym Wykonawca winien zapewnić naprawę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku niemożności usunięcia usterki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, naprawa może zostać wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę – przy czym Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z naprawą w innym miejscu. d) Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy i zwrotu ciągnika Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29370000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zawartość oferty. a) Wypełniony formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ c) pełnomocnictwo(a) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 8 pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 24aa ustawy, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. Jeśli Wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego etapu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach