Przetargi.pl
Dostawa dwóch aparatów USG dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-33/14

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
  • Data zamieszczenia: 2014-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
    REGON: 27279082400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch aparatów USG dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-33/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch aparatów USG dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunków gwarancji, serwisu gwarancyjnego innych wymagań przedstawiony został w Załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo- cenowy. Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych. 3. Wykonawca dostarczy, zainstaluje oraz uruchomi na Oddziale Ginekologiczno-Położniczym dwa nowe aparaty do USG w stanie kompletnym i gotowym do użytku Zamawiającego bez konieczności dodatkowego ponoszenia kosztów przez Zamawiającego; 4. Wykonawca oświadcza, że aparaty do USG, o którym mowa w pkt.3.4. SIWZ odpowiadają warunkom określonym w dokumentach dopuszczających je do obrotu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, a w szczególności spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r nr 107,poz. 679 ze zm.) oraz jest zgodny z parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy. Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych. 5. Wykonawca oświadcza, że dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2014r. wprowadzony na rynek polski nie wcześniej niż w 2012 r. dostarczony przez autoryzowanego dystrybutora producenta, nieużywany (który nie był przedmiotem wystaw, prezentacji) oraz nie jest obciążony prawami osób trzecich). 6. Dostawę, zainstalowanie oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca ponosząc koszty i ryzyko transportu. 7. Wykonawca przed przekazaniem przedmiotu zamówienia Zamawiającemu zobowiązany jest zaopatrzyć dostarczony przedmiot umowy w: a) kartę gwarancyjną, b) etykiety producenta, c) świadectwa homologacji, w przypadku, gdy obowiązujące przepisy nakładają obowiązek jej posiadania, d) instrukcje obsługi w języku polskim, e) właściwe certyfikaty bezpieczeństwa w języku polskim (w tym aktualny certyfikat producenta wystawiony dla polskiego autoryzowanego serwisu), f) wykaz materiałów zużywalnych niezbędnych dla bieżącej eksploatacji przedmiotu umowy określonych przez producenta, g) wykaz dostawców części zamiennych, części zużywalnych oraz materiałów eksploatacyjnych określonych przez producenta przedmiotu umowy, h) wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa - które zgodnie z instrukcją używania przedmiotu umowy nie mogą być wykonane przez Zamawiającego. 8. Minimalne wymogi szkoleń personelu: a) W ramach ceny oferty Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia: 1) szkolenia personelu Zmawiającego, tj. wskazanych przez Zamawiającego osób, w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania w tym mycia, dezynfekcji i sposobu przechowywania dostarczonego aparatu medycznego; 2) co najmniej dwóch szkoleń personelu Zamawiającego, tj. wskazanych przez niego osób personelu technicznego i medycznego w zakresie niezbędnym do prawidłowego użytkowania z zakresu diagnostyki obrazowej ultrasonograficznej (dot. personelu medycznego), obsługi technicznej z poświadczeniem przeprowadzenia szkolenia, dostarczonego i zamontowanego przedmiotu zamówienia; 3) szkolenia personelu technicznego w zakresie bieżącej konserwacji oraz podstawowych napraw wraz z wydaniem zaświadczenia certyfikatu o przebytym szkoleniu i wydaniu upoważnienia do wykonywania bieżących konserwacji oraz podstawowych napraw po upływie okresu gwarancji; 4) szkolenia co najmniej 3 lekarzy w ośrodku referencyjnym Wykonawcy z wydaniem zaświadczenia certyfikatu o przebytym szkoleniu. b) Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia pierwszego szkolenia personelu Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia; c) Szkolenia przeprowadzane będą w terminach i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem ppkt. b); 9. Zamawiający informuje, iż płatność za dostarczony przedmiot zamówienia regulowana będzie przez Zamawiającego w czterech równych ratach. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 12. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach