Przetargi.pl
Dostawa drzew wraz z sadzeniem w ramach aplikacji wCOP drzewo na terenie miasta Katowice.

Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 515 186 , fax. 322 515 081
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
    ul. Tadeusza Kościuszki 138
    40-523 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 515 186, fax. 322 515 081
    REGON: 35457111011220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.katowice.eu/jednostki/zzm

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drzew wraz z sadzeniem w ramach aplikacji wCOP drzewo na terenie miasta Katowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: dostawa drzew form naturalnych i piennych (w tym drzew w odmianach) o obwodzie pnia 12-14 cm mierzonym na wysokości 100 cm od nasady pnia dla drzew liściastych oraz wysokości minimum 1,5 m dla drzew iglastych wraz z ich posadzeniem na terenie miasta Katowice. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ II. WARUNKI DOSTAWY I ODBIORU 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do lokalizacji wskazanych w harmonogramie prac. 2. Wykonawca dokona nasadzeń drzew w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z przekazanymi mapami po podpisaniu umowy. 3. Przedmiot zamówienia odebrany zostanie przez osobę/ osoby wskazane przez Zamawiającego. Dokonanie odbioru zostanie potwierdzone protokołem odbioru. 4. Koszty przewozu, rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, sadzenia, cła itp. ponosi Wykonawca. III. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRAC: 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie materiał roślinny i pomocniczy, narzędzia i sprzęt niezbędny do realizacji umowy. Wykonawca dokona nasadzeń drzew zgodnie z wykazem drzew ujętym w harmonogramie prac (pkt. XI). 1) Zamawiający dokona przeglądu gwarancyjnego nasadzonych drzew raz w roku w terminie uzgodnionym z Wykonawcą sporządzając notatkę służbową z przeglądu. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na wykonane nasadzenia opisanej w projekcie umowy (§9), stanowiącej Załącznik nr 1B do SIWZ. 3) Przez okres trwania gwarancji Wykonawca winien utrzymywać nasadzenia w dobrej kondycji z pełnym zachowaniem ich żywotności. 4) Zamawiający o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach w stosunku do nasadzeń objętych gwarancją poinformuje Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego ich usunięcia. 5) Wymiana drzew nastąpi na żądanie Zamawiającego i będzie podyktowane złym stanem fitosanitarnym poszczególnych drzew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03452000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą (wzór OFERTY – Załączniki Nr 1A do SIWZ) Wykonawca składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ), 3) Pełnomocnictwo (powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, ustanowionego do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusz. 5) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt 6 ppkt 1) – 4) SIWZ. 4. Załącznik nr 8 do SIWZ - oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach