Przetargi.pl
Dostawa drukującego urządzenia wielkoformatowego

Zarząd Powiatu Starogardzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 767 35 00 , fax. 58 767 35 05
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Starogardzkiego
    ul. Kościuszki 17
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 767 35 00, fax. 58 767 35 05
    REGON: 19168643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatstarogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drukującego urządzenia wielkoformatowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukującego urządzenia wielkoformatowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2019r., nierekondycjonowany, niepowystawowy, w stanie kompletnym, tj. gwarantującym uruchomienie go oraz stosowanie z przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów. 4. Wymaga się, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia we własnym zakresie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwie Powiatowym w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański. 5. Sprzęt musi zostać dostarczony z wymaganymi kartami gwarancyjnymi oraz innymi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego wobec oferowanego sprzętu, określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Po montażu Wykonawca dokona pierwszego uruchomienia oraz konfiguracji urządzenia, a następnie wykona testy urządzenia poprzez wykonanie wydruków kopii oraz skanów różnych materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 7. Zamawiający realizując zadania ogólne w zakresie gospodarki odpadami wynikające z Krajowego Planu Gospodarki Odpadami oraz Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, dopuszcza zakup wyrobów zawierających materiały lub substancje pochodzące z recyklingu odpadów. 8. Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy. 9. Czas reakcji na zgłoszone uszkodzenie sprzętu (faktyczne podjęcie działań) nie przekroczy 8h a sama naprawa nie będzie trwać dłużej niż 72 h (od momentu otrzymania zgłoszenia) – w przeciwnym wypadku Wykonawca podstawi sprzęt zastępczy, który zostanie zainstalowany i skonfigurowany, przy czym urządzenie zastępcze będzie mieć parametry techniczne nie gorsze niż uszkodzony sprzęt. Prace konfiguracyjne będą prowadzone w asyście przedstawiciela Zamawiającego. 10. Zgłoszenia Zamawiającego w okresie gwarancji będą odbierane w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00 telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, przy czym zgłoszenie telefoniczne powinno być potwierdzone przez Zamawiającego w wiadomości e-mail. 11. W przypadku uszkodzenia nośników danych (np. dyski twarde) w okresie gwarancji ich naprawa będzie wykonywana w miejscu użytkowania lub będą one wymieniane na nowe bez odbioru uszkodzonych. Uszkodzony sprzęt pozostaje własnością Zamawiającego. 12. Całkowity czas naprawy licząc od momentu zgłoszenia nie będzie trwał dłużej niż 14 dni roboczych. Po upływie niniejszego terminu, Wykonawca wymieni uszkodzony sprzęt na nowe urządzenie o niegorszych parametrach technicznych. 13. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do odbioru sprzętu, jego naprawy i ponownej dostawy na koszt własny. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42962000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach