Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej ulica Ks. Konstantyna Krefta na odcinku 1,06 km

Gmina Zblewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-210 Zblewo, ul. Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 884 381 , fax. 585 884 569
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zblewo
    ul. Główna 40
    83-210 Zblewo, woj. pomorskie
    tel. 585 884 381, fax. 585 884 569
    REGON: 54980300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zblewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej ulica Ks. Konstantyna Krefta na odcinku 1,06 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa drogi gminnej ulica Ks. Konstantyna Krefta na odcinku 1,06 km”, zwanego dalej „Inwestycją”. 2. Inwestycja będzie realizowana w woj. pomorskim, powiat starogardzki, gmina Zblewo, ulica Ks. Konstantyna Krefta, działki nr 291/24, 291/30, 291/2, 293/5, 294/2, 293/12, 294/598, 295/1/, 1273, 293/3, 291/1, 287, obręb Zblewo i będzie polegała na wykonaniu ulic: a) o nawierzchni z kostki betonowej jako ciągów pieszo-jezdnych. Nawierzchnia ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej. Chodnik – ciąg pieszy oddzielony będzie ściekiem obniżonym płaskim od ciągu jezdnego. W ww. ścieku wybudowane zostaną wpusty deszczowe, które przejmą wody opadowe i roztopowe z nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego i odprowadzą je poprzez nowowybudowaną kanalizację do istniejącego kolektora deszczowego. Jezdnia będzie ujęta w oporniki i obrzeża (od strony chodnika). Wybudowane zostaną wszystkie zjazdy; b) o nawierzchni z płyt typu Youmb, tj. końcowy odcinek ul. Akacjowej długości ok. 164 m od ul. Ks. Krefta do ul. Północnej wykonany będzie z płyt zbrojonych żelbetowo typu Youmb. Będzie służył jako pomocnicze, alternatywne skomunikowanie osiedla od strony południowej. c) Kostka brukowa betonowa jezdni, chodników, zjazdów: gr. 8 cm typu starobruk, kolor: grafit. Pas z kostki szarej płukanej gr. 8 cm, ( szerokość pasa 20 cm ) ma zostać wykonany na chodniku, przy ścieku, przerwany na długości wjazdów i zaakcentowany obustronnie, zgodnie z rysunkiem nr 2 w branży drogowej. Propozycje ww. materiałów muszą zostać przedstawione Zamawiającemu w celu akceptacji. d) Zakres oświetlenia obrazuje rysunek nr 1 – mapa w branży drogowej. Dodatkowo należy doprowadzić zasilanie do szafki oświetleniowej jak i wykonać samą szafkę. Należy uwzględnić wszystkie elementy umożliwiające uruchomienie oraz funkcjonowanie instalacji oświetleniowej w wyznaczonym w przetargu zakresie. Słup oświetleniowy 7 m, aluminiowy, anodowany, kolor do ustalenia z Zamawiającym, 26 szt. e) Załączona dokumentacja zawiera opracowanie budowy ulic z nawierzchni kostki betonowej oraz remont ulic o nawierzchni bitumicznej. Zakresem przetargu jest budowa ulic z nawierzchnią z kostki betonowej i w tym zakresie ulic kanalizację deszczową, sanitarną, wodociąg, oświetlenie). Należy zachować projektowane rzędne, dowiązać nawierzchnię z kostki do istniejącej nawierzchni asfaltowej. Styk połączenia nawierzchni wykonać opornikiem betonowym wtopionym 12x25 cm. Zakres przetargu obrazuje rysunek nr 1 – mapa w branży drogowej. 3. Zadanie realizowane jest w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 4. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe 45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45231110-6 Roboty budowlane w związane z budową rurociągów 45000000-7 Roboty budowlane 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) odtworzenie geodezyjne pasa drogowego, regulację przebiegu ogrodzeń i inwentaryzację powykonawczą wraz z osnową geodezyjną; 2) wprowadzenie i uzgodnienie czasowej organizacji ruchu odcinkowej; 3) wyznaczenie przebiegu projektowanej osi jezdni z kilometracją; 4) wykonanie robót ziemnych dla koryta jezdni, zjazdów indywidualnych, 5) budowa kanalizacji sanitarnej; 6) budowa sieci wodociągowej; 7) założenie przepustów na istniejących sieciach wg wymagań gestorów; 8) regulację poziomów istniejących studni kontrolnych; 9) sprawdzenie nośności podłoża i wykonanie podbudowy jezdni; 10) wykonanie oświetlenia ulicznego 11) 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa autorstwa DOM Pracowania Konstrukcji Budowlanych Adam Ząbek , stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ, składająca się z następujących opracowań: 1) Branża drogowa: a) projekt budowlany b) specyfikacja techniczna c) przedmiar robót 2) Branża sanitarna - sieć kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej: a) projekt budowlany b) specyfikacja techniczna c) przedmiar robót 3) Branża elektryczna: a) projekt budowlany b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót c) przedmiar robót 4) Przedmiary robót (załącznik nr 7 do SIWZ) – załączone przedmiary stanowią materiał pomocniczy. 5) Pozwolenie na budowę nr AB.6740.14.72.2018 z dnia 30.11.2018r. 7. Postanowienia SIWZ i wzoru umowy mają pierwszeństwo przed postanowieniami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiORB). 8. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne i znaki towarowe producentów, są wskazane tylko przykładowo. Wykonawca może stosować materiały równoważne – tzn. o oraz o parametrach technicznych nie niższych niż wymienione w dokumentacji, posiadające atesty i certyfikaty wymagane prawem. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace budowlane wymienione w ust. 5. Wymóg ten dotyczy robotników wykonujących fizyczne prace budowlane, nie dotyczy kierowników budowy i robót. 10. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, znajdują się w dokumentacji projektowej. 11. Okres gwarancji – minimum 60 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 12. Zamawiający przewiduje udzielenia wykonawcy robót budowlanych wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w zakresie: a) poszerzenia drogi na długości ok. 110 mb z płyt zbrojonych żelbetowych typu Youmb; b) wyprofilowania skrzyżowania płytami zbrojonymi żelbetowymi typu Youmb z ul. Północną. 13. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, ze zm.), 2) właściwych przepisów bhp i ppoż. 14. Termin realizacji zamówienia - do 30 września 2020r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 28 8342 0009 4000 0101 2000 0003 Bank Spółdzielczy w Skórczu /o Zblewo, z podaniem tytułu „wadium - przetarg – RO.271.51.2019. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, zaleca się również, aby potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą (30 dni licząc od dnia składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach