Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg
- Adres: 44-310 Radlin, ul. Rymera 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4590200 , fax. 032 4590205
- Data zamieszczenia: 2012-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
ul. Rymera 15 15
44-310 Radlin, woj. śląskie
tel. 032 4590200, fax. 032 4590205 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Radlin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Drukarka laserowa mono Ranking: http://alatest.pl/reviews/drukarki/c3-31/ Punktacja z rankingu: alaScore min. 62, Wydajność i Funkcjonalność min. 75% (wartości procentowe w rankingu dotyczą pozytywnych opinii) - 3 szt. 2.Tonery do drukarki laserowej mono (poz. 1) - toner w wersji X/XL - musi wystarczyć na wydrukowanie min. 8000 stron. (jeżeli wydajność tonera będzie mniejsza niż 8000 stron należy dostarczyć zestaw tonerów pozwalający na wydrukowanie min. 8000 stron) - 5 szt. 3. Drukarka atramentowa kolor A3 Ranking: http://alatest.pl/reviews/drukarki/c3-31/ Punktacja z rankingu: alaScore min. 83, Wydajność min. 68 % i Jakość wydruku (print quality) min. 60% (wartości procentowe w rankingu dotyczą pozytywnych opinii) - 2 szt. 4. Kartridże (tusze) do drukarki atramentowej kolorowej A3 (poz. 3) - kompletny zestaw kartridży do drukarki kolorowej (wszystkie w wersji X/XL - czarny min. 2000 stron, kolorowe Y/M/C min. 1000 stron), zestaw może składać się z pojedynczych tuszy (nie musi stanowić fabrycznego zestawu), dopuszcza się dostarczenie np. zamiast jednego tuszu czarnego na 2000 stron dwóch po 1000 stron, co w sumie daje 2000 stron, to samo dotyczy pozostałych kolorów - 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 55 urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-07-18 - ZP-2380-258-44/2016 Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KWP Katowice i jednostek podległych.
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia - postępowanie nr 2
Dodano: 2016-06-02 - DOSTAWA DRUKAREK KODÓW KRESKOWYCH i SERWERA NAS
Dodano: 2016-05-31 - ZP-2380-161-46/2016 Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku
Dodano: 2016-05-11 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu, części i akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Katowicach. ZKP-3/2016
Dodano: 2016-04-04 - Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: Adaptacja budynku przy ul. Stanisława Konarskiego 49 w Rybniku - Popielowie na Dzienny Dom Senior - Wigor Zadanie 3: Zakup serwera oraz komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem MS Office dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rybniku.
Dodano: 2015-11-09 - Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Zakup i dostawa serwera Zadanie 3: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: Adaptacja budynku przy ul. Stanisława Konarskiego 49 w Rybniku - Popielowie na Dzienny Dom Senior - Wigor Zadanie 4: Zakup serwera oraz komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem MS Office dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rybniku.
Dodano: 2015-09-30