Przetargi.pl
Dostawa drukarek, faksów, sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej (zamówienie z podziałem na 6 części)

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drukarek, faksów, sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej (zamówienie z podziałem na 6 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek, faksów, sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej; 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 następujących części: 1) część nr 1: asortyment I - dostawa telefaksów, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarki żelowej; a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: telefax laserowy, urządzenie wielofunkcyjne A4 i A3 kolorowa drukarka żelowa A4; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 2) część nr 2: asortyment II - dostawa wyposażenia do rozbudowy sieci informatycznej; a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: szafy rack 19, zestawy uziemiające do szafy rack, patch panele, 24-portowe przełączniki, zarządzalne, switche, routery, patchcordy, skrętki kategorii 5e; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia 3) część nr 3: asortyment III - dostawa akcesoriów komputerowych, dysków, pamięci przenośnych a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: dyski twarde zewnętrzne i wewnętrzne, pamięci zewnętrzne, zestawy bezprzewodowe klawiatura + mysz, myszki komputerowe, przedłużacze, pamięci RAM, kieszenie na dyski, stacje dokujące, adaptery sieciowe, przełączniki KVM, wentylatory do obudów komputerowych; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 w zakresie wymogów co do parametrów przedmiotu zamówienia, jego ilości przedstawiony został w Załączniku nr 1C do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia. 4) część nr 4: asortyment IV - dostawa urządzeń do podtrzymania zasilania oraz serwerów plików/ dysków sieciowych a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: urządzenia podtrzymania zasilania UPS 2200 VA, serwery plików/ dysków sieciowych b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 w zakresie wymogów co do parametrów przedmiotu zamówienia, jego ilości przedstawiony został w Załączniku nr 1D do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 5) część nr 5: asortyment V - dostawa oprogramowania komputerowego a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: oprogramowanie Pinacle Studio Ultimate, 17 Pl BOX, oprogramowanie MediaEraser 6, oprogramowanie Adobe Lightroom 5 Pl; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 w zakresie wymogów co do parametrów przedmiotu zamówienia, jego ilości przedstawiony został w Załączniku nr 1E do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 6) część nr 6: asortyment VI - dostawa kserokopiarki A3 a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. kserokopiarki A3; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zakresie wymogów co do parametrów przedmiotu zamówienia, przedstawiony został w Załączniku nr 1F do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 3. Przedmiot zamówienia nie może nosić śladów używania i uszkodzenia. 4. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Opakowanie ma umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, bez konieczności naruszania opakowania. 5. Wykonawca dostarczy do każdego egzemplarza sprzętu informatycznego stanowiącego przedmiot zamówienia wydrukowaną kartę gwarancyjną oraz instrukcje w języku polskim - instalacji, użytkownika i obsługi. 6. Wykonawca zobowiązuje się udzielić Zamawiającemu na wszystkie elementy przedmiotu zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości. 7. W przypadku, gdy producent poszczególnego elementu przedmiotu zamówienia udzieli Wykonawcy gwarancji jakości na okres dłuższy od wskazanego w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do udzielenia gwarancji na okres wskazany przez producenta. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się do 14 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 9.00-14.00 do magazynu informatyki JW. 4784 przy ul. Lwowskiej 4 w Rzeszowie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru z Zamawiającym. 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. 11. Wykonawca zabezpiecza przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu odbioru przedmiotu zamówienia. 12. W razie stwierdzenia wady podczas odbioru Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru na nowy w ciągu dni 5 od dnia odmowy dokonania odbioru, przy czym w razie stwierdzenia podczas odbioru wady ilościowej Wykonawca w tym terminie zobowiązuje się dostarczyć brakujący towar. 13. W razie stwierdzenia wady w okresie gwarancyjnym Dostawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub wymiany towaru na nowy w terminie 5 dni od zgłoszenia w formie pisemnej, elektronicznej lub faxem. 14. UWAGA: Cena jednostkowa brutto (netto +VAT) zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć kwoty 3500 zł 15. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E i 1F oraz postanowienia Projektu umowy, tj. Załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wnieisenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach