Przetargi.pl
Dostawa drugiego śniadania dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.

Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Ignacego Lisa 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6813574 , fax. 14 6704215
  • Data zamieszczenia: 2013-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
    ul. Ignacego Lisa 2 2
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 6813574, fax. 14 6704215
    REGON: 00064770100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kwiatek.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drugiego śniadania dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku w ramach realizacji projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczania drugiego śniadania dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku uczestniczących w praktykach zawodowych w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w partnerstwie z Powiatem Dębickim, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres usług: Przygotowanie, dowóz i rozładunek kanapek pakowanych w folię spożywczą wraz z napojem (tzw. zestawów kanapkowych) dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Brzostku. Wykonawca dostarczać będzie zestawy kanapkowe, zgodnie ze specyfikacją dostarczoną przez Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem, określającą: - liczbę zamawianych zestawów kanapkowych, - termin i godziny dostaw. Wydawanie zestawów kanapkowych będzie w gestii osób wskazanych przez Zamawiającego. Przewidywana ilość zestawów zgodnie z harmonogramem zajęć - w sumie w okresie realizacji zamówienia przewiduje się dostawę 310 zestawów kanapkowych w okresie 6 maj - 17 maj 2013r (10 dni roboczych po 31 zestawów). Zamówienie jest zamówieniem maksymalnym. Ostateczna ilość towarów objętych zamówieniem może się nieznacznie zmniejszyć, zależy to od faktycznej ilości uczniów uczestniczących w zajęciach. Szczegółowe terminy realizacji dostaw zestawów kanapkowych w dni praktyki zawodowej - zostaną określone przez pracownika Zespołu Szkól im. Jana Pawła II w Brzostku z 3 - dniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kwiatek.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach