Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu medycznego

Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg

  • Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8151024 , fax. 022 8151015
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
    Al. Dzieci Polskich 20 20
    04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8151024, fax. 022 8151015
    REGON: 00055796100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo- rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1- Przyrządy do przetaczania krwi, płynów krwiopochodnych oraz płynów infuzyjnych, Pakiet nr 2 - Cewniki do karmienia, Pakiet nr 3 - Igły motylkowe, Pakiet nr 4 - Strzykawka do podawania szczepionek, Pakiet nr 5 - Cewnik do leczenia i diagnozowania atrezji przełyku u noworodków, Pakiet nr 6- Basen plastikowy, kaczka plastikowa, nerka plastikowa, Pakiet nr 7 - Łączniki, Pakiet nr 8 - Kieliszki do leków szklane, Pakiet nr 9 - Dren do odsysania z pola operacyjnego jałowy, Pakiet nr 10 - Cewniki moczowodowe, Pakiet nr 11 - Motylek anestezjologiczny do żył obwodowych, Pakiet nr 12 Woreczki do zbiórki moczu z krótkim drenem, Pakiet nr 13 Cewniki do embolektomii i trombektomii Fogartyego jednokanałowe, Pakiet nr 14 Dreny do drenażu opłucnej, Pakiet nr 15 Dreny z PCV, PAKIET nr 16 - Przyrządy filtracyjne do pobierania lub wstrzykiwania leków z i do butelek, Pakiet nr 17 - Kaniule do żył obwodowych, Pakiet nr 18 - Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych i igieł do znieczuleń zewnątrzoponowych w rozmiarze 16 G, Pakiet nr 19 - Rurka intubacyjna do podaży surfaktantu w rozm 2,5 / 3,0 / 3,5 , Pakiet nr 20 - Łącznik typu Bionector, Pakiet nr 21 - Zestaw do pomp AP 31 P Ascor, Pakiet nr 22 - Maski krtaniowe wielorazowego i jednorazowego użytku, Pakiet nr 23 - Rurki intubacyjne doskrzelowe typu Robert Shaw, PAKIET nr 24 - Ostrza jednorazowe rozm. 10, 11, 12, 15, 20, 21,22, 23, Pakiet nr 25- Prowadniki proste, Pakiet nr 26 Zatyczka przewodu zastawki, Pakiet nr 27 Cewniki permanentne dla małych dzieci, Pakiet nr 28- Igły do biopsji aspiracyjnej cienkoigłowej widoczne w promieniach rtg, Pakiet nr 29- Igły do biopsji aspiracyjnej cienkoigłowej, Pakiet nr 30- Protezy kości czaszki, Pakiet nr 31- Cewniki do naczyń centralnych jednokanałowe 22G/ 8-10 cm, Pakiet nr 32- Cewniki do naczyń centralnych jednokanałowe 22G/ 15-20 cm.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:1.Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy - według załącznika nr 6 do SIWZ, 2.Katalogów/ folderów oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim- dotyczy pakietów 6, 21, 25, 26, 27 i 30, 3.Wzorów oferowanego przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w OPZ- dotyczy pakietów 1-5, 7-20, 22-24, 28, 29, 31 i 32.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331412208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SEKCJI III 2) pkt 1-4 niniejszego ogłoszenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach