Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5021001 , fax. 22 5022136
- Data zamieszczenia: 2013-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5021001, fax. 22 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciatkajezus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego - 10 pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości łącznej dla wszystkich pakietów: 8.360,00 zł (słownie: osiem tysięcy trzysta sześćdziesiąt złotych). W przypadku składania ofert na poszczególne pakiety wartość wadium wynosi: Pakiet Nr 1, 2, 5 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Pakiet Nr 3 - 100,00 zł (sto złotych) Pakiet Nr 4, 7 - 160,00 zł (sto sześćdziesiąt złotych) Pakiet Nr 6 - 300,00 zł (trzysta złotych) Pakiet Nr 8 - 700,00 zł (siedemset złotych) Pakiet Nr 9 - 240,00 zł (dwieście czterdzieści złotych) Pakiet Nr 10 - 3.700,00 zł (trzy tysiące siedemset złotych) W przypadku składania oferty na poszczególne pakiety wartość wadium dla tych pakietów należy zsumować. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -w pieniądzu; -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -w gwarancjach bankowych; -w gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. IX O/Warszawa nr: 12 1020 1097 0000 7102 0118 3417 z tytułem Przetarg nieograniczony 37/IJ/2013. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert, natomiast w pozostałych formach należy dołączyć oryginał do oferty. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium, jeśli było wnoszone w pieniądzu. W przypadku innych form Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii trwale spiętej z ofertą i załączenie oryginału. W obu przypadkach kserokopie muszą być potwierdzone jak w rozdz. II ppkt 7 i 8 SIWZ. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeniach powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą (także przedłużony). Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieluch jednorazowych dla dzieci i dorosłych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/35/07/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wkładów do kontrastu
Dodano: 2016-07-27 - Materiały opatrunkowe
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa rękawiczek niesterylnych, obłożeń niesterylnych i ubrań jednorazowego użytku do kolonoskopii dla Szpitala Czerniakowskiego SP ZOZ (sprawa nr 32/2016)
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa rękawiczek diagnostycznych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/34/07/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa staplerów, błon i materiałów do rtg, pieluchomajtek, worków, wstrzykiwaczy i materiałów sterylizacyjnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa materiałów kardiochirurgicznych jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa osprzętu do zabiegów laparoskopowych i generatorów: Erbe ICC200, Emed Spectrum - 2 pakiety w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-07-15