Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
- Data zamieszczenia: 2020-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
REGON: 51406400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załącznikach nr 1.1 – 1.2 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ pn. Wzór umowy. 3. W każdej z części dostawa obejmuje sprzedaż, transport wraz z wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego mieszczące się pod adresem Ul. Konstantynów 1I, 20-708 Lublin (pokój 011). 4. W każdej z części oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno - funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w liczbie 2 części. Każda część oceniana będzie oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, lub na obydwie części zamówienia: Część 1: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SIWZ; Część 2: Dostawa wytrząsarek na potrzeby realizacji programu „Inkubator Innowacyjności 2.0” zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową, termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) wypełniony opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ / załącznik nr 1.2 do SIWZ w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę; 3) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SIWZ; 4) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2023-06-09 - Dostawa autoklawu laboratoryjnego na potrzeby realizacji badań objętych projektem GOSPOSTRATEG – III
Dodano: 2023-04-14 - JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DZ-23/89/22
Dodano: 2022-12-11 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 28 części
Dodano: 2022-12-06 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 28 części
Dodano: 2022-12-01 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 28 części
Dodano: 2022-11-03 - Dostawa wag analitycznych i wag precyzyjnych na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2022-09-30 - JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH: DZ-23/32/22
Dodano: 2022-09-21 - sukcesywna dostawa materiałów pomocniczych w roku 202-postępowanie powtórzone
Dodano: 2022-03-06