Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, Nowy Świat
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 767 95 00, 767 95 32, , fax. 62 767 95 29
- Data zamieszczenia: 2020-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
Nowy Świat 4
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 62 767 95 00, 767 95 32, , fax. 62 767 95 29
REGON: 25093876400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu w podziale na dwie części. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące Części: 1) Część I: dostawa polarymetru kołowego, 2) Część II: dostawa stacjonarnego refraktometru Abbego, 3) Część III: dostawa termoanemometru, 4) Część IV: dostawa strzykawki mikrolitrowej, 5) Część V: dostawa pipety automatycznej, których opis zawarty jest w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” – właściwym dla każdej części i stanowiących załącznik nr 2 a), 2 b), 2 c), 2 d) i 2 e) do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje transport (we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Kalisza – przypuszczalnie ul. Poznańska 201-205 w Kaliszu). 2) Całe dostarczone urządzenie i wyposażenie musi być fabrycznie nowe, data produkcji: nie starsza niż 2019 rok, nieużywane i posiadać niezbędne atesty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności CE (w języku polskim lub angielskim) i być oznaczony tym znakiem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Właściwe dokumenty zostaną dołączone do dokumentów odbiorowych sprzętu. Brak tych dokumentów spowoduje nie podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 3) Wymagane minimalne warunki dotyczące gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi oraz świadczenia serwisu gwarancyjnego: a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie mniejszy niż 2 lata, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego. b) Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy świadczenia serwisu gwarancyjnego w siedzibie Zamawiającego. W przypadku awarii przedmiotu umowy lub ujawnienia jego wad Zamawiający wyśle na koszt Wykonawcy do miejsca świadczenia serwisu/napraw wskazanego przez Wykonawcę. c) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterek w ciągu 14 dni od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Termin ten może być przedłużony do 30 dni w przypadku udokumentowania zwłoki w dostawie części zamiennych. d) jeżeli czas potrzebny na usunięcie awarii będzie dłuższy niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii Wykonawca na czas naprawy dostarczy sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach. e) okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi ulega przedłużeniu o czas napraw. f) okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu /podzespołu/ modułu wymienionego. g) w przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza po uzgodnieniu dostarczenie sprzętu o parametrach nie gorszych niż określono w SIWZ i załącznikach do SIWZ lecz w cenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem i serwisem stacji meteorologicznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa systemu do obrazowania żeli
Dodano: 2023-09-28 - Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP w Poznaniu
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa mikroskopu laboratoryjnego, zestawów preparatów mikroskopowych, trenażera tamowania krwotoków – kończyna górna, trenażera tamowania krwotoków – kończyna dolna,.....
Dodano: 2023-06-30 - Zaprojektowanie i wykonanie stanowisk do badania odporności dachów na wpływ zewnętrznego źródła ognia
Dodano: 2023-05-15 - PN 30/04/2023 – narzędzia warsztatowe i laboratoryjne
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa i instalacja zestawu do wyposażenia pracowni i utrzymania hodowli ryb Danio rerio
Dodano: 2023-02-06 - Zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do diagnostyki PCR zakażeń wywołanych przez drobnoustroje.
Dodano: 2022-08-09 - Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Pryrodniczego w Poznaniu– liczba części 2
Dodano: 2022-07-13 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2021-03-08