Przetargi.pl
dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (18 pakietów) Pn-142/09

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-781 Warszawa, ul. W.K. Roentgena 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5462312, 5462872 , fax. 022 5462253, 5462872
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
    ul. W.K. Roentgena 5 5
    02-781 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5462312, 5462872, fax. 022 5462253, 5462872
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego (18 pakietów) Pn-142/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    drobny sprzęt laboratoryjny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla poszczególnych pakietów PLN: 1/3 700,00; 2/250,00; 3/200,00; 4/500,00; 5/600,00; 6/950,00; 7/350,00; 8/2 400,00; 9/50,00; 10/50,00; 11/1 600,00; 12/2 100,00; 13/200,00; 14/300,00; 15/150,00; 16/400,00; 17/600,00; 18/50,00; razem dla wszystkich pakietów: 14 450,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełniający warunki art 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów , próbek i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z tyt. art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że te dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca dołączy do oferty min. 1 dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane należycie, na przedmiot zamówienia odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom określonym w SIWZ - minimum 40 % wartości szacunkowej brutto całego przedmiotu zamówienia, na który złożą ofertę (wartość netto przedmiotu zamówienia w podziale na pakiety podana w ogłoszeniu o zamówieniu). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: a) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (opisane którego Pakietu i której pozycji w Pakiecie dotyczą).dla następujących pakietów -Pakiet nr 1 pozycja. 30, -Pakiet nr. 3, -pakiet nr 4 pozycja 3,4 -pakiet nr 6 -pakiet nr 12 -pakiet nr 17 pozycja 13 b) dla pozostałych pakietów - oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu na terenie Polski - załącznik nr 8 c) Próbki oferowanych wyrobów. 5. Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. b) Potwierdzenie wniesienia wadium. c) Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oryginał - załącznik nr 4 do SIWZ. d) Wykaz załączonych do oferty próbek - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach